Orc

Prachtig stook spul zeg. Vooral mn zoon was hier flink mee aan het stoken. Voor de prijs afgelopen jaar helemaal toppers. Gelukkig nog wat over, maar gaan ook direct weer op de lijst voor komende jaar.

Dit is echt een top product!
Ik had een kartonnetje gehaald voor de kinderen. Één van de toppers van de avond.

Wat een heerlijk crackling product was dit. Zo'n klein tonnetje en dan zoveel geweld. Dikke topper! :D

Naar aanleiding van het eerste straat filmpje meteen gekocht natuurlijk.
Mooi nieuw legaal stookspul. Voor omstanders een heerlijke schrik reactie bij het loskomend geweld.

op 5:05 en 08:22

Topproduct. Heerlijke volle cracklingmine! Mijn kids vonden hem het leukste kleine product wat ze hadden wat ik helemaal begrijp.

Meest verrassende produkt van het jaar wat mij betreft. Niet te geloven wat er uit die kleine dingetjes komt. Kosten drie keer niks ook, had spijt dat ik maar 2 doosjes gekocht had.

Deze dingen zijn super, baalde al dat ik ze niet besteld had, maar heb er vrij veel van voorbij zien komen. Leuk spul voor jong en oud.

PXL_20221231_202604096.jpg

Onder het kartonnen afdekkapje zit 15 gram aan kwaliteits crackling bolletjes met een paar korreltjes aan BP granulaat(waarschijnlijk overbodig omdat de Crackling zichzelf naar boven uitstoot)

Heerlijke dingen waren dit! Ik heb afgelopen jaar heel veel verschillende crackling producten langs horen komen. Denk aan de XL cracklingballen, Snowman fontein, Cracker Fontänen, Crackling Crystal, Höllenfeuer, Geysir Cal. C... Maar deze Orc's knalden alles eruit! Dit gaf met afstand het meeste volume. Een enorme wolk die in één keer een enorm kabaal genereert.

Na alle positieve reacties heb ik er van de week ook nog effe 1 getest. Ik had ze gekocht maar was ze vergeten af te steken. Inderdaad wat een geweld komt er uit zo,n klein hulsje .

Back
Bovenaan