Orange Pride *Nieuw 2025*

?

Wakker gelegen van de galacticos mark? 😜
Nou jij lacht er mee, maar ik schoot dus om 3 uur wakker.. Kermis in mn kop. Volgas dit forum, het winnen van de Galacticos en internet met plaatjes van vuurwerk en bestelsites als een malle met mach 3 door mn hoofd.
Toen om 4 uur even naar beneden gegaan en een pilletje van t kruidvat met valeriaan genomen en nadien toch in slaap gevallen.
en dit is echt niet gelogen!!!
Ik heb al jaren last van chaos in mn hoofd en slaap enorm slecht alsof het in een volkswijk 1 januari 00:00 is.
Gisteren ook toevallig mijn onderzoeksuitslag van ADHD/ADHD I (voorheen ADD) en ik scoorde bovengemiddeld hoog.
Nogmaals dit is echt gebeurd

Mark, dit wist ik natuurlijk niet. Mijn excuses als je mijn grappig bedoelde opmerking niet zo ervaren hebt.

Ik heb er 1 15 jaar naast me liggen die bijna dezelfde symptomen heeft die jij net hebt beschreven.
Het lijkt mij absoluut waardeloos om zo de nachten in te gaan. Sorry. 👊

Mark, dit wist ik natuurlijk niet. Mijn excuses als je mijn grappig bedoelde opmerking niet zo ervaren hebt.

Ik heb er 1 15 jaar naast me liggen die bijna dezelfde symptomen heeft die jij net hebt beschreven.
Het lijkt mij absoluut waardeloos om zo de nachten in te gaan. Sorry. 👊
Gast.. maak je niet druk.. het is gewoon best grappig, dat jij er over begint en dat het dus echt zo is als je vraagt 🤣🤣
Als er iemand is die kan relativeren met humor en zelfspot ben ik het wel. Anders houdt je dit niet vol.
Daarom hebben ze mij klaarblijkelijk ook graag op het werk 😉 om alle ellende te doen “vergeten” wat wij meemaken, horen en zien met humor en relativeren.
Nee joh, neem het leven niet zo serieus.
Hoewel het inderdaad wel kut is als je slecht slaapt.
En dan roepen er mensen, ja ik slaap ook wel eens slecht, daar kan ik dan ook vrij weinig mee.
Het is dat er in mijn hoofd constant een sneltrein raast die niet te stoppen is en dat dat heel vermoeiend is en dat dat zelfs ook is als ik snachts toch onverhoopt “weg” ben en dus sochtens zo vermoeid en dan bedoel ik mentaal opsta, alsof je 24 uur lang je eigen hebt moeten concentreren op een hele slechte film die wel heel belangrijk is voor wat voor reden dan ook.
Maar voorheen kon ik daar “mee omgaan”, maar laatste 5 jaar heb ik er echt enorme last van gekregen en dus allerlei onderzoeken, trajecten etc etc en nu gisteren dus de uitslag van ADHD/ADD gehad en dat verklaarde wel echt een hele hoop van de afgelopen 5 jaar. Dus er gaan weer wat deurtjes open die me hopelijk verder gaan helpen, want het is dus niet zomaar “ik slaap slecht”

Dus ouwe reus, no hard feelings en blijf vooral jezelf.

Tot zover Sigmund Freud

Back
Bovenaan