Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Allemaal leuk en aardig, maar lang niet iedereen beschikt over een vuurton.Wat een moeilijk gedoe allemaal hier gaat alles de vuurton in zelfs mega boxxen
Ik vind het niet zo moeilijk hoor. Beetje vegen en klaar. Ben wel benieuwd hoe jij alles in de vuurton krijgt. Want die kartonnen rondjes uit de tubes krijg ik niet allemaal netjes op 1 plek als ik ze afschiet.Wat een moeilijk gedoe allemaal hier gaat alles de vuurton in zelfs mega boxxen
precies....vaak doe ik het wel, maar check ze wel eerst of ze leeg zijn geschoten. Puur uit ervaring weet ik dat je anders gevaarlijke situaties kan krijgen. Paar jaar terug had iemand een box in de vuurton gegooid waar best wat mensen omheen stonden. Was ff wegspringen, maar gelukkig niets gebeurd verder. Die gast doet dat nooit meer iigHeeft ook niets met moeilijk doen te maken natuurlijk. En cakes/boxen in het vuur gooien is nooit handig, er kunnen altijd nog bombettes tussen zitten die niet af zijn gegaan.
Ik zie nu al tegen al die dopjes op. Daar ben ik altijd het langste mee bezig.