Oproep aan alle vuurwerkliefhebbers: Steun ons!

Cameo

VWC lid
Vuurwerktraditie Muntstickeraktie

Help Vuurwerktraditie haar doelen te bereiken! Met deze unieke aktie kan iedereen een steentje bijdragen. Check dit artikel op vuurwerktraditie.nl voor meer informatie.

Wat een super idee dit zeg, echt geweldig!
Later deze dag even 100stickertjes bestellen, een beetje freak moet hier aan mee werken:)

ben benieuwd waneer nederland om komt in de vuurwerktraditie euro's haha:thumbsup:

Geweldig initiatief! Eens kijken hoelang het gaat duren voor dat ik de eerste vuurwerktraditie euro in m'n handen heb haha.

goede actie, ik zal eens kijken binnenkort om wat stickers te bestellen wordt alleen lastig te plakken want al het losgeld dat ik in mijn handen krijgt verdwijnt in een spaarpot waar in in december vuurwerk van bestel.

Had al gehoord dat het er gaaf uit zag, maar nu is het bewijs er Nick, super!
Even de bestelling maken, 50 stuks minimaal natuurlijk. :D

Al veel enthousiasme, hopelijk word dat ook omgezet naar het kopen en plakken van stickers. Zou het alleen al vet vinden als ik er zelf een keer eentje in handen krijg bij de boodschappen als wisselgeld haha.

:bye:

Tsja, uiteindelijk wel natuurlijk. Maar eerst wordt het geld natuurlijk in Nederland besteed. Zo gaat het van consument naar winkelier, naar de volgende consument, etc ... Op deze manier bereiken wij mensen die zich normaal gesproken niet met het onderwerp bezighouden. Laat nu juist die groep mensen onze primaire doelgroep zijn :D

Liefhebbers begrijpen het belang van de traditie wel. Het gaat ons om de grote grijze massa die, zonder enige feitenkennis, overgeleverd is aan de grillen van sommige politici en andere waanzinnige verbodsaanbidders. Een eerlijke discussie is waar wij naar streven.

Kortom: iedere hulp is welkom! En volgens de eerste berichten loopt het behoorlijk storm. Mensen die al besteld hebben: Super! :thumbsup:

Cameo

Banken nemen tegenwoordig nauwlijks muntjes terug. Dus dan ga je naar de supermarkt voor het wissellen. Zo verspreid het wel lekker.

Weer een geweldig maf maar goed idee mannen!

Tsja, uiteindelijk wel natuurlijk. Maar eerst wordt het geld natuurlijk in Nederland besteed. Zo gaat het van consument naar winkelier, naar de volgende consument, etc ... Op deze manier bereiken wij mensen die zich normaal gesproken niet met het onderwerp bezighouden. Laat nu juist die groep mensen onze primaire doelgroep zijn :D

Liefhebbers begrijpen het belang van de traditie wel. Het gaat ons om de grote grijze massa die, zonder enige feitenkennis, overgeleverd is aan de grillen van sommige politici en andere waanzinnige verbodsaanbidders. Een eerlijke discussie is waar wij naar streven.

Kortom: iedere hulp is welkom! En volgens de eerste berichten loopt het behoorlijk storm. Mensen die al besteld hebben: Super! :thumbsup:

Cameo

ik heb leden van hyves net ff een berichtje gestuurd

Ik heb ze net binnen, hartstikke leuk! Er wordt in de brief gezegd ze op 1 euro, 2 euro en 50 cent munten te plakken, maar ze passen ook op de 20 cents! Ook vanuit Groningen gaan ze nu door het land... :D

Laatst bewerkt:
Ik heb ze net binnen, hartstikke leuk! Er wordt in de brief gezegd ze op 1, 2 en 50 cent munten te plakken, maar ze passen ook op de 20 cents! Ook vanuit Groningen gaan ze nu door het land... :D

uhmmmmm dan zijn ze wel erg klein,als je ze op de 1 en 2 cent moet plakken:bonk:

Nee, ze zijn beslist niet gemaakt om op een 1 of 2 cent stuk te plakken. Ze zijn precies afgemeten voor de euromunt. Daarnaast passen ze natuurlijk ook op de 2 euromunt. Hier een foto die e.e.a. duidelijk laat zien:

muntstickers.jpg

EDIT: Ah, ik zie het al. Betreft een typo van Richardus, haha :)
Evengoed toch leuk om een foto te laten zien, denk ik.

Back
Bovenaan