Oproep aan alle vuurwerkliefhebbers: Steun ons!

Hier zijn ze vandaag ook aangekomen. Netjes in een envelop met een nette brief erbij. Heb vandaag al een paar uitgegeven. Zal wel leuk zijn als je een x ergens in een winkel staat en dan zo'n munt krijgt :p

Ik heb de bestelde muntstickers vandaag ook ontvangen.
In Zeeland zullen binnenkort dus ook beplakte munten in omloop komen.

Even weer onder de aandacht brengen, druk aan het plakken hier haha, wie doen er allemaal al mee?

Leuke foto Mattenfreak! En zo zie ik ze natuurlijk graag :cool:

Het is natuurlijk helemaal prima als je je omgeving op deze aktie wijst. We zoeken juist meer aandacht en begrip uit de hoek van de mensen die minder met het onderwerp bezig zijn dan wij. Vrienden, familie of de buren: ze kunnen allemaal meedoen en bijdragen. Al jullie hulp hierbij wordt bijzonder gewaardeerd! :thumbsup:

Groetjes,
Nick

In het Noorden heb ik al een aantal munten met de stickers in roulatie gebracht. Mooi dat de actie goed loopt, iedere steunbetuiging is er één :D.

Is het doel dan om mensen die niet op forums zitten er van bewust te maken, om zo de traditie te behouden?? mij is dit nog onduidelijk wat nou het doel is.. vind het wel leuk :)

Is het doel dan om mensen die niet op forums zitten er van bewust te maken, om zo de traditie te behouden?? mij is dit nog onduidelijk wat nou het doel is.. vind het wel leuk :)

het doel van deze aktie is idd mensen die niet zoals wij zijn bewust te maken om de traditie te behouden . :)

Vanmiddag de stickers mogen ontvangen, gelijk wat euro munten geplakt met de stickers en ze zijn de deur ook uitgegaan dus hier in oosten zijn ze ook verspreid.

succes met de actie heren ;)

mijn stickers zijn binnen ik ga meteen beginnen :devil:

oh truowens hoeveel van die setjes hebben julie nog op voorraat ??

Laatst bewerkt:
... oh trouwens; hoeveel van die setjes hebben julie nog op voorraad ??

De verkoop loopt goed. Natuurlijk was er eerst een piek aan bestellingen, welke logischerwijs later wat afnam. Ik denk dat we op de helft zetten van hetgeen we nu op vooraad hebben. Dat is een zeer mooie score voor de tijd van het jaar. Later in het seizoen brengen we de stickers opnieuw onder de aandacht omdat de aandacht van het publiek op de fora dan meestal flink toeneemt. En als de voorraad onverhoopt snel op is, bestellen we gewoon een nieuwe lading.

Alle mensen die tot dusver besteld hebben (ik schat zo'n 40 man) hierbij nogmaals hartelijk dank! :thumbsup: Uiteraard blijven we ons inzetten, ook op andere aandachtsgebieden van het onderwerp.

Cameo

Is er ook resultaat zichtbaar van de actie, in de gehoopte hits op de site? En hoe staat het met de andere acties die er zouden komen?

Beste forum leden,
De muntstickers zijn uitverkocht, daarmee is deze actie aan zijn eind gekomen, voor nu dan, de actie kan in een later stadium weer opnieuw gestart worden. Er zijn een dikke 5000 stickers in omloop door heel Nederland, stuk voor stuk doen ze hun werk, wij vinden het een geslaagde actie.
De medewerkers van vuurwerktraditie.nl willen alle bestellers en stickerplakkers hartelijk danken voor hun inzet en support! Zonder jullie was dit niet mogenlijk geweest.

Nogmaals dank!
Het vuurwerktraditie.nl team.

Heb je nog vragen over deze actie? Mail naar [email protected]

Back
Bovenaan