Vuurwerkland Steenbergen

Net m'n 2e bestelling opgehaald.
De Horse Tail was uitverkocht, maar die werdt vervangen voor een Fusion, zeer goed geregeld dus!
Wat ik toch wel schandalig vond is de voorraad.
Heb gelukkig gisteren m'n grootste bestelling gehaald met alle Event Cake's en een Showtime.
Alle Event Cakes, Showtime cakes, Skyline cakes, en nog een aantal losse producten zijn uitverkocht.
Dit is dus zwaar balen voor degene die de bestelling nog moeten halen, want deze wordt niet van te voren klaar gezet, maar samengesteld op het moment dat je bij de balie staat.
Dat vindt ik een hele slechte zaak.
Maar goed, ik heb al m'n spul binnen, leuke VWC korting erop gehad.
En tja, die gratis Insane die je erbij zou krijgen, daar kan ik niet mee zitten.
Die €500,- korting maakt het meer dan goed.
Volgend jaar weer, maar dan kom ik hem wel de 29e, vroeg in de ochtend, ophalen.
 
Bestellingen worden tegenwoordig niet altijd meer klaargemaakt omdat er haast geen ruimte is om deze voor een tijd op te slaan ivm de regel. Volgens mij moeten ze anders de uitpakbunker of grijpvooraad vol zetten met bestellingen heb het al bij meerdere zaken meegemaakt dus misschien dat het daarom is.
 
klopt wel aardig wat je zegt Kevin. Het grootste nadeel wat je daarvan hebt is dat de voorraadbunker op een gegeven moment leegraakt en als de importeur z'n afspraken dan niet nakomt ( wat gisteren dus aan de hand was met Wolff en Bonfire) en veel te laat komt bijleveren, kan het gebeuren dat er bepaalde spullen op zijn. Kan Steenbergen niets aan doen.
Wij mistten ook een karton Concerto Rosso, enkele Bonfire en Showtime cakes, maar alles is naar behoren opgelost. Klasse Ramon!
 
Bij de delaer waar ik gewerkt heb ging het als volgt.
Pakketen werden gemaakt, en werden vervolgens in grote stalen kratten gedaan van Beko.
pyropack03.jpg

120x100x118,5cm (lxbxh)
Ieder krat had een eigen dag en ophaaltijd.
Vervolgens werden deze kratten in een centrale opslag van Beko in Tilburg opgeslagen.
Voor iedere afhaalperiode werden 1, 2 of 3 kratten opgehaald en in de bunker gezet.
Hier werden de pakketen er weer uitgehaald en achter de afhaalbalie gezet.
Dit werkte perfect, en altijd 100% zeker dat je je spullen had.
 
dat is een heel mooi systeem, alleen beetje jammer dat Beko natuurlijk geen pakketten op gaat slaan waarin ook spullen zitten van andere importeurs.
 
Bij de delaer waar ik gewerkt heb ging het als volgt.
Pakketen werden gemaakt, en werden vervolgens in grote stalen kratten gedaan van Beko.
Ieder krat had een eigen dag en ophaaltijd.
Vervolgens werden deze kratten in een centrale opslag van Beko in Tilburg opgeslagen.
Voor iedere afhaalperiode werden 1, 2 of 3 kratten opgehaald en in de bunker gezet.
Hier werden de pakketen er weer uitgehaald en achter de afhaalbalie gezet.
Dit werkte perfect, en altijd 100% zeker dat je je spullen had.

Zo dat is echt een prachtig systeem.
Helaas zal dit niet werken bij veel vuurwerkwinkels, omdat ze daar geen opslag mogelijkheden voor hebben. Deze kisten zou je eigenlijk dan buiten mogen opslaan.
 
bij mij was er de 29ste 's avonds meer dan de helft van mijn bestelling niet. maar toch hebben ze het allemaal netjes opgelost. alleen de flower crackling willow van de showtime collectie konden ze niet leveren dus daar heb ik de kamuro finale voor gehad.
en die bestellingen van te voren klaarzetten, dat is daar niet te doen omdat ze daar veel te weinig ruimte voor hebben. moet je eens kijken hoeveel mensen daar komen halen. dat kun je nooit allemaal voor de verkoopdagen al kwijt.
al ben ik wel van mening dat ze er iets op moeten verzinnen. maar dat zullen ze ongetwijfeld wel gaan doen.

ondanks het wachten en al het gedoe ben ik wel zeer tevreden want je kunt zien dat ze er alles aan doen om je te helpen, hoe klein of groot je bestelling ook is.
ik had bijvoobeeld tijdens mij bestelling aangegeven dat ik de golden flowers wilde. (dat is één van die drie waaiers van zena). als ze het dan zo druk hebben kunnen ze je afschepen met een andere pot maar dat doen ze dus niet. alles wordt gedaan om de bestellingen goed te krijgen.

dus ik ben toch heel erg tevreden.
bedankt René en Ramon!
 
Heb gisteren ook m'n bestelling opgehaald, zo rond 17.00 uur.
Ben erg te spreken hierover, gelukkig was het op dat moment nog redelijk rustig en konden we de complete bestelling stuk voor stuk doorlopen (toen ik weg ging was het al wel een stuk drukker, goed teken dacht ik Ramon?).

Enige wat jammer was was dat de eventcake 4 uitverkocht was, hiervoor kon ik wat anders uitzoeken of m'n geld terug krijgen. Heb voor dit geld het grof geschut van Marijn meegenomen en kreeg van Ramon ter compensatie nog een ander poje en een grote fontein mee.

Kan gebeuren dit soort dingen hoe vervelend het ook is maar op zo'n manier lossen ze het toch naar behoren op denk ik.

Ook het inladen in de auto was geen probleem, hebben netjes geholpen tot de laatste doos in de auto stond.

Alles bij elkaar; bestelling plaatsen, korting verwerken, betalen, beantwoording vragen en het ophalen kan ik niet anders zeggen dan: GOEDE SERVICE en zeker voor herhaling vatbaar!!!

Ramon (en de rest van het team), nogmaals mijn dank en hopelijk tot volgend jaar.

Iedereen alvast een goed uiteinde en nu eerst maar eens de ThunderKing XXL afsteken...
 
mooie collectie, en een mooie korting maken het een goede winkel, voor komend jaar moeten ze toch wel even hun werkwijze onder de loep nemen, want om nou te zeggen dat alles soepel verloopt in de winkel.als je in de voorverkoop bestel, en je ken vervolgens in zoon shop een uur gaan staan wachten, vind ik dat niet zoon goede opzet.
 
Ik wil Ramon, Rene en alle andere medewerkers hartelijk bedanken voor het vuurwerk wat ik heb geschoten gisteren dankzij hun heb ik een erg geslaagde show kunnen neerzetten door de producten en kortingen die we kregen.
Vuurwerkland Steenbergen bedankt!
 
ik ben ook zeeeer blij met vuurwerkland steenbergen.
heb dit jaar ook boodschappen bij ze gedaan en was er blij mee
veel keuzen goede prijs GEWELDIG!!
:bye:
 
Namens het hele team wensen wij iedereen een geweldig 2010!

Wij gaan weer aan de slag met opmerkingen, ideeen en tips zodat wij in 2010 ook onze klanten weer tevreden kunnen stellen.
 
Ik wil vuurwerkland Steenbergen ook bedanken voor hun werk.
Geweldig assortiment,geweldige service en een geweldige korting.
Top winkel,tot volgend jaar!
 
Hier dit jaar voor het eerst m'n vuurwerk besteld. Topwinkel goeie service. Een aantal dingen waren er niet. Rustig in de winkel vervangers uitgezocht. Op de site stond kom 's avonds je bestelling ophalen, dan is het rustig. Ik deed de deur van de winkel open, zo wat een volk zeker 50 man binnen. Een uur later nog steeds zo druk. toppie zoveel klanten.
Hopelijk hebben ze volgend jaar weer de freakactie, ik zal er zeker weer gaan bestellen.
Tot volgend jaar!
 
hier heb ik dit jaar ook voor het eerst mijn vuurwerk besteld. In een woord TOP. wat een keuze hadden ze toch en ook nog eens stuk voor stuk mooie potten allemaal mooie cakes waren het. Alles was ook van goede kwaliteit.

Moest de auto even naar de zijkant toe rijden, was net even wat makkelijker ivm de hoeveelheid en de vele klanten die nog meer in de winkel op hun vuurwerk stonden te wachten.

wil vuurwerkland-steenbergen toch wel even bedanken voor de te gekke kortingsactie en het super mooie assortiment:D

vanaf nu denk ik vaste klant bij vuurwerkland-steenbergen:D
 
ik wil alle medewerkers bedanken van Vuurwerkland Steenbergergen voor een mooi oud en nieuw die ik dankzij jullie assortiment en gweweldige actie heb mogen mee maken.
 
Vuurwerkland Steenbergen is inmiddels een begrip geworden in heel Nederland, niet voor niks! Top met al die kortingen en de dikke gastvrijheid!

See you again at the end of this year :)
 
En ook mijn complimenten gaan uit naar Vuurwerkland Steenbergen voor de goede zorgen, voor het geweldige assortiment en voor de geweldige jaarwisseling die ik heb gehad met o.a. veel vuurwerk uit Steenbergen. Ramon en het hele team bedankt, volgend jaar ben ik er weer bij!
 
Ik ben dit jaar ook maar is naar steenbergen gegaan. Ze hadden net een paar dingen die ik niet in de buurt kon krijgen, dus karren maar. Bij de winkel aangekomen, was ik best vesbaast over de grote van de winkel. Hij was kleiner dan ik had verwacht, maar dat kwam wel ten goede aan de sfeer.

Ik was net voor 1 uur binnen en als eerste aan de beurt met het afgeven van de bestellijst. Vlak na mij werd het toch ineens druk in de winkel, dus ik was blij dat ik als eerste was. Tot mijn verbazing kregen mensen die later dan mij kwamen eerder hun vuurwerk. Ik was dus al niet zo blij en toen kwamen ze bij mij ook nog is met een verkeerde bestellijst. Ze hadden mijn gegevensblad aan een andere bestellijst geniet. Al met al heeft het toch 45 minuten geduurd voor ik mijn vuurwerk had. Dat vond ik dus wat minder.

Als ik het goed heb zouden leden van vwc nog een extra presentje krijgen (die van de actie gebruik maakten). Ook dat heb ik niet mogen ontvangen. Het is zeker een gezellige winkel, maar met deze ervaring zal ik niet snel weer naar vuurwerkland steenbergen gaan.
 
Back
Bovenaan