PyroRJ VWC lid Gisteren om 16:02 #141 Ziet er wel erg goed uit zeg!! Op een windstille zomeravond is dit inderdaad wel een toppertje denk ik...
Ziet er wel erg goed uit zeg!! Op een windstille zomeravond is dit inderdaad wel een toppertje denk ik...
uxenve VWC lid Gisteren om 16:43 #142 Zo is hij inderdaad wel super, hoop hem tijdens de verkoopwagen aan het eind misschien in de uitverkoop te scoren
Zo is hij inderdaad wel super, hoop hem tijdens de verkoopwagen aan het eind misschien in de uitverkoop te scoren
martelaty VWC lid Gisteren om 16:46 #143 SH Fireworks zei: Filmpje gevonden Ik vermoed een demo Klik om te vergroten... Te gek toch!
Richardus VWC lid Gisteren om 17:57 #144 Kleuren en goud zo mooi te zien. Toch zou ik tweede rondo en de I-shape effecten beter gescheiden willen zien.
Kleuren en goud zo mooi te zien. Toch zou ik tweede rondo en de I-shape effecten beter gescheiden willen zien.
Bastiaan91 VWC lid Gisteren om 19:36 #145 Toch blijft dit ding mijn interesse houden, alleen die prijs....