Openingsspektakel / vuurwerk demonstratie Pijnacker 15-12-2016

robinn6

VWC lid
Beste liefhebbers!

:cool: SAVE THE DATE :cool:

Bij Intratuin Pijnacker gooien we dit jaar het roer om! We komen met een nieuw concept en een nieuwe collectie, en daar hoort natuurlijk een groot openingsspektakel bij! Blokkeer donderdagavond 15 december dus alvast in je agenda, want deze grote show wil je niet missen! Naast een spectaculaire vuurwerk show gaan we ook selectie van onze producten demonstreren van de merken: Evolution Fireworks, Lesli vuurwerk, Pangu Fireworks en Zena vuurwerk (suggesties zijn welkom ;)). Buiten de vuurwerkshow en demonstratie zullen we ook een aantal aantrekkelijke openingsacties aanbieden!

LET OP locatie gewijzigd!! nieuwe locatie is Zijdeweg in Pijnacker.

Check de schietlijst voor de vuurwerk demonstratie hieronder!

Bekijk bijlage Schietlijst 15-12-2016 VUURWERKBUNKER.NL.pdf

Groetjes,

Robin Harteveld en Tobias Brevé

Samengevat:

Stad/dorp: Pijnacker
Locatie: LET OP locatie gewijzigd!! nieuwe locatie is Zijdeweg in Pijnacker. (Ook hier kan gratis geparkeerd worden)
Datum: Donderdag 15 december (donderdag 21 december back-up)
Tijdstip vuurwerk demonstratie: 20:00 uur
Schietbedrijf: BigSmileFireworks
Max. kaliber: 30 mm consumenten cakes + prof. single shots en PSE (knallers)
Bijzonderheden: Gratis parkeren op het Intratuin terrein en dan bordjes volgen naar het schietveld!

Laatst bewerkt:
Wow wat een geweldig nieuws. Groot openingsspektakel dat maakt me wel erg nieuwsgierig. Datum en tijd staan alvast in de agenda! De toevoeging van Evolution en Pangu Fireworks vind ik een erg goede zet. Kan me in de regio geen winkel herinneren die beiden merken verkoopt. Ben ook wel benieuwd naar de openingsaanbiedingen. Weer een karton zena all at once?? Dan houd ik me alvast aanbevolen!

Wat voor suggesties zijn welkom? Een suggestie voor nog een extra merk? Of voor producten die geschoten kunnen worden tijdens de demo?

Groetjes Pyrofan#1

Hier ben ik heel blij mee!! Woon in Delft, dus erg dichtbij. Wat gaaf dat Evolution en Pangu nu in de buurt beschikbaar worden en dat dit gevierd gaat worden met een leuke demo. Hele goede zet! Ik ben er zeker bij :)

Jaaa hier gaan we zeker heen! Bigsmilefireworks + openingsspektakel... TOP!!
Ik zie gelijk Franeker voorbij flitsen :droolthum
Staat genoteerd bij deze!

Leuk dat jullie erbij zijn!

@pyrofan#1: we bedoelen suggesties over de producten die we in de vuurwerk demonstratie gaan schieten, niet perse de eindshow. Binnenkort komt onze website online, waar we al onze producten aanbieden!

Ben er zeker bij bigsmile is altijd goed:D
De boxen van evolution ben ik wel benieuwd naar:D die zou ik wel willen zien
De solar storm en visions of ectasy ben ik erg benieuwd naar!

Laatst bewerkt:
Beste Robin Harteveld en Tobias Brevé,
Ik heb de laatste dagen eens flink nagedacht over de ideale demo. Ik ben echt super enthousiast want ik vind de samenstelling van de 4 leveranciers echt geweldig. Het is natuurlijk van groot belang dat bij het samenstellen van het assortiment en daarmee ook de demo wordt gekeken naar de doelgroep. Ik heb bij het samenstellen van de suggestielijst echter alleen gekeken naar producten die mij erg aanspreken.

Veel leveranciers hebben een aantal producten, cakes en/of cakeboxen, waarvan de boeketten als het ware uit elkaar ploppen i.p.v. uiteen knallen d.m.v. een flinke burstknal. Ik zou willen vragen dit soort producten uit de demo te filteren, want ik vind dat dergelijke producten een afbreuk doen aan de demo. Vooral als er na zo'n product een 30mm cake wordt ontstoken.

Hieronder volgen mijn suggesties/wensen van artikelen die ik graag een keer live zou willen zien:

Zena Vuurwerk NL:
1. Feuerblitz - Herlat NL- 19 shots, waarom: uniek crackling popping stars effect.
2. Zena nr1, 500 gram, 25 sh 30mm salvocake. Prachtige kleuren en blinkeffecten voor een zeer scherpe prijs
3. All at once, als die nog bestaat.
4. It's Mine - Zena Special, prachtige waaier met super heldere kleuren
5. Original's Finest Box, Een maat had hem vorig jaar en noemde het zijn topper van 0&n 2015-2016. Ik ben dus wel benieuwd.

Evolution Fireworks:
Afgaande op de reacties in de product topics op vwc en op de films vind ik de gehele Spectacle Show serie erg mooi. Mijn voorkeur gaat uit naar de Solar Storm - Spectacle Show 100. Ik heb er namelijk al 1 besteld en ik zou de box graag al een keer live meemaken.

2. Crackling Purple, z-shape waaier, een dikke waaier kan natuurlijk niet ontbreken op een demo.
3. Willows in color 25 sh, multicolor boeketten met crackling willows.
4. Wall of silver/Wall of gold of een cake uit de Sunbeam collectie. Het ziet er allemaal schitterend uit.
5. The Golden Age 160 sh, ziet er erg goed uit op de demo film.
6. Fairytail Assortiment, hier is men in het product topic erg over te spreken, dus ben benieuwd.
7. Euphoric Happiness 150sh - Festival Show Serie

Ik vind de Dreamscape collectie er erg aantrekkelijk uitzien. De demo films zien er goed uit en de adviesprijzen zijn erg aantrekkelijk.
8. Red Ghosts 16sh, Bloody red strobe plum, ik heb nog nooit een cake gehad met dit effect. Hier wil ik er wel 1/2 van kopen.
9. Hellfire Thunder - Thunder Storm collectie, Bloody red photoflash salute with blue stars. Dit effect heb ik nog nooit gezien en vind ik dan ook uniek.

Pangu Fireworks:
Ik heb nog nooit wat van Pangu gehad, dus heb mijn suggesties gebaseerd op demo films (samples).
1. Whenzou 16 sh
2. Mount Lu 19 sh, Camuro with glitter, erg mooi.
3. Samba 25sh, goud met rood/groen en golden willow with red strobe, blijven mooie combinaties.
4. Salsa 25 sh, ik heb het flower crown effect vorig jaar voor het eerst meegemaakt, vond het echt geweldig. De salsa combineert het ook nog eens met kleuren als roze, geel, paars, groen, rood en blauw. Ik ben benieuwd.
5. één van de Garden Party of Smash Box cakeboxen. Heb ze allemaal op film gezien en vind ze allen erg goed eruit zien.

Lesli Vuurwerk:
1. Red blink fontein - fonteinen en kometenlijn - Zag er op de demo erg vernieuwend uit. Ik wil er graag een paar aanschaffen.
2. Big Momma cakebox, geweldige prijs/kwaliteitverhouding.

De afgelopen jaren waren de fluitcakes in de aanbieding bij Intratuin Pijnacker. Ik heb ook weleens misgegrepen omdat ze uitverkocht waren. Misschien is het een leuk idee, indien de 200 of 225 sh fluitcake weer in de aanbieding is, om deze ook als prijsknaller te schieten op de demo.

Ik heb echt hoge verwachtingen van de demo en de finaleshow. Ik denk dat er met de producten van de 4 leveranciers echt een geweldige show neergezet kan worden. Daarnaast lijkt het me ook leuk om de Happy Thunder Q te zien in de finale van de demo. Blijft een topper.

Groetjes Pyrofan#1

Kijk, daar kunnen ze vast wat mee Jordi, mooi verhaal heb je er van gemaakt.

Klinkt goed jongens, deze houd ik in de gaten!
Jordi heeft een flinke post eraan gewijd, mooi om te lezen, daar kunnen jullie wel wat mee.

@pyrofan#1: bedankt voor je uitgebreide reactie! We zijn momenteel bezig om het assortiment en demo samen te stellen en zullen rekening houden met je wensen. Zo ook die van Professor otto :)

Omepje, mattenfreak en robinn6 bedankt voor jullie leuke reacties.

Ik kwam zojuist nog een aantal nieuwe artikelen van Zena en Original Fireworks tegen op het forum. De productomschrijvingen zien er veelbelovend uit. Het gaat hier om nieuwkomers dus ik weet niet of het haalbaar is om deze artikelen op de demo te schieten.

Zena vuurwerk:
1. Zena whistle cloud 36 sh waaier
2. Zena glitter willow tip box 4x25sh
3. Zena storm of salutes 3x45sh + 1x35sh
4. Zena crackling shape box 3x36sh

Original Fireworks:
5. 1,2" Brocade to red strobe 25sh
6. 1,2" Titanium whistle cloud 21sh
7. 1,2" Gold with blue stars 4x25 sh

Is het een idee om ook een schietlijst te ontwikkelen van de finaleshow?? Ik heb dit een keer meegemaakt bij een demo van een Vuurwerktotaal-dealer en ik vond dit echt een toegevoegde waarde.

We proberen de website in de eerste week van oktober online te krijgen!

Ik ben reuze benieuwd hoe het er nu voor staat bij Intratuin Pijnacker. De eerste week van oktober is natuurlijk nog niet voorbij, dus ik wacht rustig af. Als de webshop online gaat staan er dan ook al één of meerdere openingsaanbiedingen op?

Is er nog nieuws te melden omtrent assortiment, demo en finaleshow?

We hebben de website van VUURWERKBUNKER.NL af! We hebben behoorlijk wat tijd moeten investeren in het bouwen van de site maar ook in het samenstellen van ons assortiment. We zijn dan ook trots om te vermelden dat we naast: Pangu, Broekhoff, Lesli, Zena en Evolution ook een selectie van Wolff vuurwerk gaan aanbieden!!

Neem snel een kijkje op onze website: http://vuurwerkbunker.nl! Het Zena vuurwerk kan al besteld worden in de aparte Zena webshops welke al open zijn. Op het moment zijn we druk bezig om het overige assortiment in te laden in de hoofd-webshop van vuurwerkbunker Pijnacker en Zoetermeer.

Tot slot hebben we een leuke trailer gemaakt waarin het openingsspektakel aangekondigd word!

Groetjes,

VUURWERKBUNKER.NL

Back
Bovenaan