Opendag / preview Lesli Zaterdag 29 juni 2013 !!!!!!

Nog geen bevestiging via pm (arjan kan alle aanvragen niet aan natuurlijk :D )
dus nog een verrassing of we ook aanwezig zijn.
Heb er zin in.

Gr.Teejoo

Ziezo! Aangemeld! Leuk om de nieuwe doorstart te zien van Marijn i.c.m. nieuwe vuurwerkproducten van Lesli.

Ook pm gestuurd want dit wil ik niet missen! Ledendag 2011 was al gaaf maar als ik dit zo lees gaat dit het overtreffen! Ben zeer benieuwd.

Okee, op een beetje ruzie met vriendin na. Vinden het niet leuk maar ze begrijpt me wel. Dat ik er twee jaar naar uit heb geleefd!
En waarschijnlijk zal ook ik komen! :D

Neem aan dat jullie nu wel een VIP-plaats voor me regelen, want ik denk dat ik billenkoek krijg als ik straks bij mijn vriendin kom. 29 juni maar eerst even langs mijn vriendin om het goed te maken, chocolade? Cadeautje jaa :blink:

Deze dag wil ik niet missen, zal waarschijnlijk straks even PM'en!

Ik heb ook een bericht naar Arjan gestuurd. Ik denk dat het wel moet lukken. Tot dan hopelijk!

22:30 uur begint het vuurwerk. Er volgt een verrassing dus 00:00 uur redden we niet.
Aangezien ik in Zuid-Limburg woon is het ook nog eens 2,5 uur rijden :wink:

Dus ik ga gewoon hard nadenken dit wil ik niet missen morgen maar even gaan praten...

Ja dat is helemaal waar. Wist ik ook niet :p Maar het komt dus goed zo te zien....
Ruzie is niet nodig joh :)

Dit gaat echt een geweldige dag worden!

Hoop er ook bij kunnen zijn! :D

Marco en Arjan bedankt voor al het regelwerk! :D

Ook aangemeld. Dank aan de gene die dit mogelijk hebben gemaakt. Hoop dat het net zo mooi wordt als twee jaar terug. Toen een geweldige dag gehad.

PM is verzonden, blij dat ik me zoontje nog niks verteld heb, die zal wellicht niet mee kunnen wat eerst het plan was.
Maakt niet uit, snap het helemaal, ligt hij weer op mijn plek te slapen bij thuiskomst. Heb er wel weer een kinderbednacht voor over:)

ik zal ook weer aanwezig zijn,ik kijk uit naar het vuurwerkmuseum bij lesli.
en natuurlijk bij al het andere wat komen gaat. :cool:

Verzonden hoor! Beetje zweet en moeite met vriendin en examenfeestje van haar maarja ik heb er veel voor over!

Ik ben erbij! :D

Ik heb me alvast aangemeld. Ik krijg waarschijnlijk wel iets geregeld met mijn oom die daar in Oldebroek een vakantiehuisje heeft. Ik ben er trouwens niet de hele dag. Ze willen wel dat ik om 12 uur thuis ben. Maar beter wat dan niks. Heb er zo enorm veel zin in. Mijn eerste meeting om mijn 13e! :D

Laatst bewerkt:
Via facebook met Jorisman gesproken en daardoor heb ik mijzelf alvast aangemeld.
Mocht alles door gaan kom ik dus met hem mee.

Back
Bovenaan