Op bezoek bij Lesli

moontan

VWC lid
Inmiddels hebben wij weer een klein succes geboekt.
We mogen op bezoek bij Lesli.
Eerder was zo,n bezoek niet mogelijk, omdat dat niet binnen het bedrijfsbeleid van Lesli paste.
Een besluit van Lesli wat wij voor 100% respecteerden.

Maar er is ook een gezegde wat zegt: de aanhouder wint, en de aanhouder heeft nu gewonnen.
Eind augustus krijgen we een rondleiding.

Uiteraard brengen wij verslag uit van deze open dag met inbegrip van foto,s.

Hebben jullie vragen: stel ze gerust in deze rubriek.
Dan zorgen wij ervoor dat jullie vragen beantwoord gaan worden

nee ik heb geen vragen maar ik wil julie wel ff feliciteren met de overwinning
als ik het zo noemen mag

Ik snap eerlijk gezegd de heisa niet zo.
Gaan wij met zijn alleen niet elk jaar bij Lesli op bezoek ? Worden we daar niet altijd goed ontvangen. Het kon alleen niet eerder want ze waren met de verhuizing bezig, maar volgens mij heb ik nooit gehoord dat er geen vw websites meer welkom waren. Of begrijp ik et nu verkeerd?

Een bezoek voor informatie, rondleiding door het pand etc. hebben wij nooit eerder bij Lesli gebracht. Dit jaar is er een nieuwe werknemer in dienst, Barnt, hij zal o.a. de contacten met sites bij gaan houden en hij heeft ons dus uitgenodigd voor dit bezoek.
De demo's bezoeken we inderdaad al wat jaren, maar het hoofdkantoor is een leuk kijkje achter de schermen voor de leden.

Geen "heisa" dus, wij zijn enthousiast, de leden krijgen zo een kijkje in hun keuken. :wink:

ja lijkt me leuk om is daar het 1 en ander van te horen. Al kom ik zelf ook op de gesloten demo is dit toch weer anders.
Aangezien lesli dit jaar met een aantal vernieuwende dingen komt zoals paar nieuwe lijnen erbij enz

@ Tony: helemaal geen heisa, gewoon puur trots.
En dat mag toch wel?
FPM is toch ook trots bij het behalen van een succes?
Voor onze website is consumentenvuurwerk onze specialiteit, en wij doen alles voor onze leden wat binnen ons vermogen ligt.
Bezoeken van bedrijven, demo,s, open dagen, interactief contact met bedrijven etc.etc.
Het bezoeken van Lesli als bedrijf met de bunkers was tot op heden nog niet gelukt.
Vandaar dat wij dat als succes zien.
En ik denk dat veel leden dit waarderen en leuk vinden.

Tuurlijk waarderen leden dat en is het leuk om te gaan. Ik wist alleen niet dat jullie er nog niet geweest waren. En de zinnen als de aanhouder wint etc. laten het erop lijken dat jullie er niet welkom waren of geen contact konden krijgen. Ik vond dat zelf vreemd overkomen.

Ik ben er vandaag geweest en het was een gezellige meeting met Barnt en ik wens jullie dan ook veel plezier bij Lesli.:)

Edit*
Ik lees net je eerst post. Of hij is aangepast of ik heb hem totaal verkeerd gelezen gisteren. Er staat duidelijk in dat jullie nog niet geweest waren. Het laatst zal bij mij het geval zijn. Excuseer mijn plompheid..

Hopelijk worden jullie er net zo ontvangen als bij andere importeurs. Kan niet wachten op foto's en een verslag! :D

Goed om te horen dat jullie het toch voor elkaar hebben gekeregen.
Extra informatie over een dealer is natuurlijk altijd leuk!
Veel succes bij Lesli, en natuurlijk veel plezier:).

Hebben jullie nog een plaatje over?:wink:

Maar leuk dat jullie een kijkje mogen nemen in de keuken van Lesli.
Veel plezier daar en ik kijk uit naar jullie verslag.:D

Ik zou graag alles. Over de nieuwe lijnen weten, En of de al bestaande lijnen. Ook nog nieuwe producten krijgen.

hahahaha ik ga mike onder zijn kont schoppen in Eemnes:)
Misschien komt dit verslag en de foto's dan nog wel vooor 31dec 2012:p

Back
Bovenaan