Allereerst veel dank voor jullie inzet, mooi om te zien dat jullie je nog inzetten voor o.a. het behoud van onze mooie traditie.
Begrijpelijk dat (grote) stappen zetten lastig zijn als de financiële middelen er niet zijn.
Persoonlijk heb ik het gevoel dat veel mensen/winkeliers zich neer hebben gelegd bij het verbod en hier niet teveel aandacht meer aan besteden.
En misschien hebben ze ook wel deels gelijk, persoonlijk heb ik er moeite mee om mij niet strijdbaar op te stellen en mij zomaar neer te leggen bij een verbod.
Misschien een gekke vraag: maar is zoiets al eens overwogen? Of uberhaupt mogelijk? Dat minimaal 1000 vuurwerkliefhebbers een 10tje in de maand structureel doneren? (doormiddel van een soort abonnement).
Met een plan voor bijvoorbeeld rechtszaken en/of reclame spotjes en met het eerlijke verhaal dat het misschien voor niets kan zijn.
Wellicht een flinke vraag of denk ik te makkelijk, maar zoals ik al zeg heb ik moeite om mij niet strijdbaar op te stellen en heb ik het idee dat zoiets alleen mogelijk is als je de handen (flink) in eén slaat.