Ons gestoorde brein

Status
Niet open voor verdere reacties.

titanium

VWC Moderator
Forumleiding
Beste medefreaks,

Jullie kennen het denk ik bijna allemaal wel, je loopt in een winkel en ziet een doos staan met simpele kartonnen kokers en ja hoor daar slaan je hersenen weer op hol en zien er een cake in :bonk:

Ik ben benieuwd naar hoe besmet jullie vuurwerk brein is geworden. Laat ons dus meegenieten van jullie gedachtes. Als je foto's hebt die niets met vuurwerk te maken hebben maar waarvan ons freakhart op de een of andere manier toch sneller gaat kloppen plaats deze dan in dit topic.

Ik trap alvast af met iets waarbij ik altijd aan iets anders denk dan dat er in de verpakking zit:

Wie vind hem ook?

4_seasons_duvet.jpg

Beste medefreaks,

Jullie kennen het denk ik bijna allemaal wel, je loopt in een winkel en ziet een doos staan met simpele kartonnen kokers en ja hoor daar slaan je hersenen weer op hol en zien er een cake in :bonk:

Ik ben benieuwd naar hoe besmet jullie vuurwerk brein is geworden. Laat ons dus meegenieten van jullie gedachtes. Als je foto's hebt die niets met vuurwerk te maken hebben maar waarvan ons freakhart op de een of andere manier toch sneller gaat kloppen plaats deze dan in dit topic.

Ik trap alvast af met iets waarbij ik altijd aan iets anders denk dan dat er in de verpakking zit:

Wie vind hem ook?

4_seasons_duvet.jpg

Dit heeft te maken met een product van Rubro neem ik aan? Wil het niet verpesten voor andere :D

Ik heb hoogstwaarschijnlijk last van hyper sensitiviteit, dus ik leg deze links heel erg snel voor mijzelf :bonk: word er af en toe helemaal gek van...

Tsja.. Sommige nette "muurtjes" kartonnen dozen met af en toe een willekeurig oranje diamandje/ruitje zijn nog wat onwennig in de zomer. Dan moet ik toch even kijken, Zeker in het buitenland op vakantie.

Vaak is het niets. In bet beste geval staat er een doosje aanstekers tussen (oranje ADR3 ruitje).

Fantastisch topic zeg!!
Ben allang blij dat ik niet de enige ben haha.

Heb zelf al jaren dat het etiket op een Calve saus me doet denken aan de oogjes van Zena... Oordeel zelf maar. :P

MVIMG_20171219_003513.jpg

Werk als licht/geluid technicus vaak in het Theater,
Daar staan de microfoon statieven in een kar met pvc buizen, denk dat je er perfect een show mee kan schieten :cool:

20180104_094857.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan