Onrust nieuw buinen

Added to Calendar: 12-12-24

Winkel: Onrust vuurwerk
Provincie: drentuh
Stad/dorp: nieuw Buinen
Datum: 12-12-2024
Tijdstip: 19:00
Schietbedrijf: ...
Max. kaliber: ...
Collectie: vuurwerk planet
Bijzonderheden:

Laatst bewerkt:
Eerste keer dat ik op deze demo was, maar ik vond hem goed georganiseerd. Goede opbouw van producten, allemaal lekker elektrisch geschoten. Ook een goeie enthousiaste omroeper die alle producten aankondigde en ook een groot scherm waar een foto van het product getoond werd. En als afsluiter een leuke consu-finale.
Enige minpuntje, wat de vorige jaren ook al werd aangegeven, is dat alles per 2 wordt geschoten en dicht naast elkaar. Dat geeft uiteraard een beetje een vertekend beeld.

Ik las dat er vorig jaar een beetje een probleem was met de toestroom van mensen en dat de demo iets uitgesteld werd omdat er nog veel mensen vanaf de parkeerplekken aan kwamen lopen. Dat hebben ze dit jaar aangepakt door de mensen eerst verder weg te laten parkeren en dan geleidelijk steeds dichterbij, zodat de mensen die als laatste kwamen niet ook nog 10 minuten extra moeten lopen. Dat lijkt gewerkt te hebben, want de demo begon mooi op tijd vlak na 19:00 uur, en het terrein stond goed vol met mensen. :thumbup:

Over de geschoten producten kan ik niet zoveel zeggen, want ik ken de Lesli producten niet heel goed. Ik weet dus niet of er echte tegenvallers tussen zaten, maar de meeste producten schoten gewoon lekker door, zonder echte ploppers. Er waren wel 2 producten die er voor mij in positieve zin uit sprongen en dat waren de "Quattro Crackling" en de "Donnerblitz". Hier kwamen echt goede klappen en grote boeketten af. Kijkend naar de schietlijst waren dit ook de enige twee 30mm producten die geschoten werden.

Dit was de schietlijst:
IMG_1130.JPG

Ik heb vanavond niet gefilmd, maar wel wat foto's gemaakt.
Hier een paar rechtstreeks van de camera geplukt:
cam grab 1.jpeg

cam grab 2.jpeg

cam grab 3.jpeg

cam grab 4.jpeg

Eddy.

Deze demo compleet gemist, misschien niet helemaal mn producten maar wel een demo waar ik anders langs was gegaan!

Welke compound/cake is die 2e? 😲😲
Beide foto's in die post zijn van de "Quattro Crackling" van Vuurwerktotaal, één van de toppers van de avond.

Zie hier:

Eddy.

Back
Bovenaan