Onderzoeksraad: risico's tijdens de jaarwisseling zijn te groot

Als dit gezijk er ook door gaat, sta ik volgend jaar op oudjaarsdag illegaal knalvuurwerk af te steken.
Ik word er doodziek van dat je je gewoon netjes aan de regels houd en op basis van onwaarheden je plezier steeds maar weer ingeperkt wordt.

Helemaal klaar met me houden aan onzinnige regels en de vernielingen van deze prachtige traditie door gasten die totaal geen verstand van zaken hebben en geen moeite doen zich te verdiepen in waar het nou eigenlijk mis gaat.

Ze laten alleen illegaal knalvuurwerk zien. Fp3 gloof ik.
Dus nep nieuws dan!

Yep. Ze waarschuwnr ons voor nepnieuws (de russen! De russen!) zodat ze het de leek zelf door de strot kunnen douwen en die het als zoete koek slikken. Weet nig ggoed dat ze jaren geleden vertelden dat men bij Alpeco met kvk geen prof meer kon halen terwijl ze diezelfde dag gewoon nig in de rij stonden. Zuiver leugen. Ook toen gebeurde het al. En als het op zo'n maatschappelijk relatief onbekangrijk punt als vuurwerk gebeurt, wa dacht je dan van de rest...

Onderzoeksraad voor Veiligheid na doe gelijk onderzoek snelweg a7 elke dag elende en ongelukken heel gevaarlijk . punt 2 voetbal en ga zo maar door .!!!! wat ik me afvraag wie zijn die leden dan van Onderzoeksraad voor Veiligheid heb zo flauw vermoeden dat er ene faber en arno bonte achter zitten het groenlinkse kartel weer Tjibbe Joustra voorzitter heb hekel aan vuurwerk en zo die jiust voorstander zijn voor afschah vuurwerk
dit rapport is niet helemaal juist als zukken mensen tussen zit op de raad

Beste vreemd, helemaal als je bekijkt dat bijvoorbeeld Wolff twello een mega verbouwing aan het doen ter uitbreiding van de opslag.... vond het al een vreemde zet mede gezien het feit dat het vuurwerk gebeuren in gevaar is.

Ik weet niet of ik het hier zou moeten plaatsen heb zitten twijfelen maar ik vind het persoonlijk wel grappig, mijn zoontje zat vanavond Brandweerman Sam te kijken en wat denk je het ging over vuurwerk, nu heb ik maar even met hem gekeken en wat blijkt, de onderzoeksraad heeft dit filmpje ook gezien en daar een conclusie uit gehaald, kijken en je zult me begrijpen ;)!

Back
Bovenaan