Onbekende pijlen zonder label uitverkoop

Ruben

VWC lid
Buiten de geweldige aanbieding van de cakes zijn er vandaag een paar pijlenpaketten bijgekomen bij de online shop van Katan Vuurwerk.

No- Name pijlen 1
Van 15,00 voor 7,50
uitv_pijlen3st.jpg

No- Name pijlen 2
Van 20,00 voor 10,00
uitv_pijlen5st.jpg

No- Name pijlen 3
Van 25,00 voor 12,50
uitv_pijlen7st.jpg

No- Name pijlen 4
Van 30,00 voor 15,00
uitv_pijlen9st.jpg

Weet iemand van katan misschien hoeveel grams pijlen dit zijn? is namelijk wel handig niet dat het allemaal 15 grams dingen zijn ofzo :p

Ik heb pakket 1 3 keer besteld en pakket 4 1 keer besteld.

vandaag van beide pakketen een pijl getest en ik kan maar 1 ding zeggen:

Ik had meer moeten bestellen!!!!! wat een top pijlen vind ze erg goed en zeker voor dat geld!!! :D:D

Zijn grote goede pijlen. Voor die prijs hadden we er zeker meer moeten hebben.

Ik had ze allemaal besteld, nummer 1 twee keer. Nummer 3 en 5 waren niet leverbaar en kreeg ik me geld voor terug. Maar had pas thuis in de gaten dat ik pijlenpakket 1 maar één keer heb meegekregen. Zonde.

Ik had de pijlen nr. 4.
Echte toppers, harde burst en het goud van type B en C komt letterlijk tot op de grond!! Mega grote boeketten. :devil::devil:
De Tivoli pijlen die we hadden kwamen wel hoger maar het effect was kleiner.

Als ze er volgend haar weer zijn dan sla ik er heel wat van in.
Qua prijs/kwaliteit onverslaanbaar.
:bye:

had 4 x pakket nr 1 .... en heb 3 pijlen afgestoken en ze kwamen niet hoog genoeg en vielen naar beneden in de straat of iemands achtertuin en kwamen daar tot ontploffing .... dus heb ze verder maar niet meer aangeraakt :-(

ik had 3 keer pakket 1 en 1 keer pakket 4.

Pakket 4 was super goed super mooie pijlen. zou hier zo een karton van kopen.

Maar.....

Pakket 1: op 29 december had ik er 1 afgestoken om ze eens te testen, dit ging perfect, wat een super mooie pijl was dat zeg. ik dik tevreden met het spul want ik had er immers nog 8 van liggen :D

tot dat ik de overige pijlen afstak. 1 van de 8 kwam maar net los van de grond en knalde op 2 meter hoogte uit elkaar. de overige 7 pijlen gingen omhoog en net zo hard weer naar beneden om daar zich zelf te doen ontploffen vlak boven de grond. :sad:

de stijglading op deze pijlen was dan ook gewoon echt veeeeeeel te slap om ze goed omhoog te krijgen :sad:

ik heb hier nog 4 filmpjes van liggen zal eens kijken of ik ze hier nog neerzet :wink:

Katan (mike of ronny) hebben jullie hier meer klachten over gehad? of weten jullie een oorzaak? lijkt me niet dat jullie met opzet zulke "slechte" pijlen willen verkopen ze waren namelijk levensgevaarlijk.

mvg thomas

Titanium.

Ik heb ze zelf ook afgestoken, alle 3 uit pakket 1, en daar van kwam er 1tje terug en knalde op 15/20 meter hoogte uit elkaar. Verder niks op de grond uit elkaar gespat.

Zijn overigens wel hele mooie pijlen vind ik.

Titanium.

Ik heb ze zelf ook afgestoken, alle 3 uit pakket 1, en daar van kwam er 1tje terug en knalde op 15/20 meter hoogte uit elkaar. Verder niks op de grond uit elkaar gespat.

Zijn overigens wel hele mooie pijlen vind ik.

Pijlen waren inderdaad echt super mooi dat zeker weten !! :D zou bijna zeggen subliem. :p

alleen bij mij kwamen 8 van de 9 pijlen op een metertje of 2 tot 15 tot ontploffing :wink: misschien dat jij net een paar goede had dat zou kunnen natuurlijk.

Wat een pijlen. Zaten mooie effecten tussen.

Maar ook heel veel pijlen die niet omhoog gingen, gelijk uit elkaar klapte of die op een meter of 5/6 hoogte al klapte. Ook nog 1 die mooi omhoogg ging en die weer naar beneden vloog en pas op de grond knalde.

Qua veiligheid zouden deze pijlen nooit goedgekeurd kunnen zijn. Maar qua effecten krijgen ze een dikke 10.

We kregen uiteindelijk alleen het pijlenpakket van 3 pijlen voor €7.50 2 keer, de rest was allemaal uitverkocht. Deze pijlen waren volgens mijn maatje heel mooi, bijzondere en grote effecten en goede burst. Wel slecht geregeld dat 4 van de 5 bestelde pijlenpakketten niet geleverd kunnen worden, maar als we nu ook in aanmerking komen voor de 50% korting volgend jaar praten we nergens meer over;)

(had btw ook de 10cakes voor €100, die voldeden niet aan wat me van tevoren beloofd was.)

We kregen uiteindelijk alleen het pijlenpakket van 3 pijlen voor €7.50 2 keer, de rest was allemaal uitverkocht. Deze pijlen waren volgens mijn maatje heel mooi, bijzondere en grote effecten en goede burst. Wel slecht geregeld dat 4 van de 5 bestelde pijlenpakketten niet geleverd kunnen worden, maar als we nu ook in aanmerking komen voor de 50% korting volgend jaar praten we nergens meer over;)

(had btw ook de 10cakes voor €100, die voldeden niet aan wat me van tevoren beloofd was.)

Gewoon gaan bellen Tenj :D dan komen jullie er vast wel uit :D
Maar laten we hier niet een tweede no-name spui-topic van maken! :wink:

Maar mooi dat het erg mooie pilen waren! Idee voor volgende jaar voor mijn pijlenrek :p

nou ik heb ze nog op zolder liggen na 3 mislukte pijlen die bij de overburen in de tuin uit elkaar klapte ..... heb er nog 9 liggen en durf ze eigenlijk niet meer aan te steken :-(

zo best mooie pijlen zeg! alleen snap ik nu wel waarom sommige ze niet af durven te steken.....meeste stijgen wel op maar komen weer naar beneden en eentje steeg helemaal niet op.....verder qua uitwerking superpijlen volgens mij!
bedankt voor het filmpje!

(Off-topic: ik hoop alleen niet dat mensen weer negatief over Katan worden en de discussie weer oplaait...dan wordt dit topic ook nog gesloten....dus heren, graag on-topic blijven! :D )

Hey dat is mijn filmpje hierboven. De pijlen waren idd echt super hoewel er 1tje mis ging en onder de auto van me ouders klapte. Als ze ze dit jaar weer hebben dan ga ik je zeker weten weer halen. Top pijlen katan!!

groetjes:bye:

hele mooie maar oooooh zoooo gevaarlijke pijlen!
ik vind ze schiterend maar voor me eigen vijligheid zou ik zo nooit kopen!

Back
Bovenaan