Onbekende pijlen zonder label uitverkoop

Zo zien er zeker goed uit. Vriend van me had ze ook, en was er ook heel goed over te spreken. Beter als die pijlen die zo hoog gaan, dat het effect minuscuul lijkt. En die pijltjes die wat laag knallen vind ik wel spectaculair, anders wordt het op de duur ook zo saai;)

Ik vind dat je het op 1 pijl niet mag afkraken dit zijn hele goede pijlen voor nederlandse begrippen en zon beetje elk pakket heeft wel eens een afzwaaier.

Dit pakket had heel veel afzwaaiers en zover ik weet nog geen eens een Nederlands goedkeuringsnummers aangezien het labelloze/ sample pijlen waren. Maar ze waren wel goed, wanneer ze in de lucht knalde.

Actie was eenmalig, dus zal dit jaar niet terugkomen.

Ik vind dat je het op 1 pijl niet mag afkraken dit zijn hele goede pijlen voor nederlandse begrippen en zon beetje elk pakket heeft wel eens een afzwaaier.

Ik had 2 verschillende pakketen (1 met 9 kleintjes en 3 met 3 grootte pijlen)

en het is bij mij toch echt niet bij maar 1 afzwaaier geweest, het pakket met kleine pijlen ging allemaal goed en waren super pijlen. echter van de 9 grootte pijlen die ik had gingen er 7 niet goed !

Neemt niet weg dat die 2 die wel goed gingen echt de mooiste pijlen waren die ik ooit legaal heb gezien. maargoed wel erg gevaarlijk dus en het bleef niet bij 1tje

Back
Bovenaan