On The Beat

Is deze niet 25mm, dat zou het prijsverschil kunnen verklaren tussen deze en de colorful city. Bijde zijn 100shots, daarom kan ik het niet rijmen waarom deze goedkoper is. Enige mogelijkheid is dan dat deze minder kruit bevat.

Wel een beetje jammer dat lont en reservelont diagonaal tegenover elkaar zitten. Niet zoals de Serenity
en inmiddels de smashboxen naast elkaar. Hoewel ik toch de langwerpige doos heb. Hierdoor heb ik 'm toch als een vierkantje i.p.v. een rijtje moeten doorlonten.

Wel een beetje jammer dat lont en reservelont diagonaal tegenover elkaar zitten. Niet zoals de Serenity en inmiddels de smashboxen naast elkaar. Hoewel ik toch de langwerpige doos heb. Hierdoor heb ik 'm toch als een vierkantje i.p.v. een rijtje moeten doorlonten.

Ik heb ook de rechthoekige doos. Bij mij zijn hoofdlont en resevelont ook diagonaal geplaatst, echter is dit bij de 2e en 4e cake gespiegeld zodat je makkelijk door kunt lonten. Het lijkt erop dat jij "oude" cakes hebt in de nieuwe verpakking.

2e en 4e cake zijn niet gespiegeld bij mij. Op de etiketten staat gewoon productie 2017. Ze zullen er niet minder om presteren denk ik. Wel meer kans op vonkoverslag tussen cake 1 en 4. Heb er een extra kartonnen schotje tussen geplaatst. De andere 3 boxen heb ik mooi op een rijtje kunnen doorlonten. Heb erg zin in het spektakel vanavond!

Het zijn allemaal vierkante I shape cakes, je kan ze dus gewoon zo draaien hoe het je perfect uitkomt met doorlonten.

Mooi uitgewerkte effecten alleen voor 12 uur vind ik het niet echt aan aanrader.
Viel weg in het andere geweld helaas.

Geen gigantische effecten idd, maar wel heel mooie effecten.

Is me wel duidelijk dat die eerste straatfilmpjes van vorig jaar extra mooi leken door de camerainstellingen...rood en groene boeketten waren bv geen ghost maar gewone peonies.

Heel erg mooie box, die heeeeeeel lang doorging voor mijn gevoel.

Deze komt dit jaar weer in de straat. Wat een heerlijke box, mooi uitgewerkte effecten, goede burst en vooral die salvo's zijn vet

Ik heb erg genoten van deze box! Wat een goede kwaliteit. De salvo's, het ritme en de afwisselende mooie effecten doen 't 'm. Ik voorspel nu al budgetproblemen voor de volgende O&N want dit soort boxen moet je gewoon in je collectie hebben.

Was inderdaad een erg fijne box. Pure kwaliteit vind ik. Mooie verschillende effecten in een goed tempo. Gaat zeker alweer op de lijst voor dit jaar.

Back
Bovenaan