On The Beat

Ondanks dat de effecten goed zijn, was het toch wel de tegenvaller van de avond. Had chaos verwacht met salvo's, maar zoals de video wel laat zien was het tempo ver te zoeken. (dit was de versie waarbij ze in volgorde A-B-D-C stonden van jaartal 2017.)

In deze zat tenminste nog een beetje vaart en een eindsalvo. Was bij die van mij ver te zoeken.

En ik vind hem op dat filmpje juist geweldig, heerlijk grote boeketten schot voor schot. Als hij zo hoorde kocht ik hem gelijk!

Ondanks dat de effecten goed zijn, was het toch wel de tegenvaller van de avond. Had chaos verwacht met salvo's, maar zoals de video wel laat zien was het tempo ver te zoeken. (dit was de versie waarbij ze in volgorde A-B-D-C stonden van jaartal 2017.

Apart, ik had het ook met 2017 en volgorde ABDC (die ik naar ABCD heb gezet). Mijne schoot wel in salvo's en in redelijk tempo (zoals filmpje v fompert).
Dus blijkbaar ligt het niet aan jaartal.

Maar vond hem nog steeds niet indrukwekkend....
Een kwestie van smaak, denk ik.

Prachtige effecten zitten er in deze cakebox zeg! Ben altijd wel fan van salvo's! Enige wat me hier een beetje stoort is het tempo tussen de salvo's. De ene keer gaan er bijna 2 salvo's tegelijk, de andere keer houd hij er een redelijk ruime pauze tussen.

Prachtige effecten zitten er in deze cakebox zeg! Ben altijd wel fan van salvo's! Enige wat me hier een beetje stoort is het tempo tussen de salvo's. De ene keer gaan er bijna 2 salvo's tegelijk, de andere keer houd hij er een redelijk ruime pauze tussen.
Dat maakt 'm in de straat extra gaaf weet ik uit ervaring. Fijne afwisseling in tempo.

Jammer dat hij nergens te krijgen is voor een mooi prijsje. En dan wel een met het goede tempo.

Back
Bovenaan