Omg [Uitloop]

moontan

VWC lid
Artikelnummer: 154
Artikelnaam: OMG
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 22 schoten
Effectomschrijving: Rode en groene kometen, een kleurrijke waaier, een gouden waaier met dragon eggs en een prachtige brocade. Kortom, 22 maal: Oh My God!
Tijdsduur: 16 sec
Stijghoogte: 20 meter
Richtprijs: 9,99
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

154_omg_2.jpg

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als deze cake doet wat er beloofd wordt in de omschrijving, dan is hij zeker zijn geld waard! In het algemeen mooie effecten (dragon eggs, brocade) voor en mooie prijs!

Een 22 schots cake voor nog geen € 10,00 klinkt zeer interessant, ben benieuwd naar een filmpje van dit product. Verder vindt ik het een hele goede zet van Lesli om een product van deze grote in deze prijsklasse uit te brengen :thumbup:, ik vond dat ze daar een beetje in tekort schoten.

lijkt mij een soort van kleine titania, maar ook weer een soort van grote next mystery mines.
verwacht er zeker veel van

Ben ook wel benieuwd. Ze nemen wel ineens hele andere wendingen met hun labels. De meeste zien er wel gelikt uit.

Ik snap het alleen niet. Ze noemen het een waaier, maar het is een normale vierkante cake?

Heb geen ervaring met waaiers maar zoals ik een voorstelling heb van een waaier is dat het of V-shape is of W-shape

Ik hoop dat de van beter niveau is dan enkele andere "low" budget potjes van Lesli.
De naam is wel weer typisch. Eigenlijk zó 2003/2004, maar hey, als het effect maar OMG wordt ;)

klopt, bij een waaier moet je niet meteen denken aan een tomahawk of een viva la vida.
lijkt mij trouwens ook nogal sterk want een waaier is denk ik altijd ehh, scheef

Lijkt mij wel een leuke cake, jammer genoeg stopt Lesli altijd 2 cakes in een fimpje waardoor het écthe effect in principe iets minder is, maar het is leuk voor de prijs zo te zien (komt niet vaak voor bij Lesli!).

Euh, die is bijna te snel voorbij om te beoordelen. Eerste shots mines zijn leuk, en in de boeketten lijken ook wat leuke kleuren te zitten. Heel erg verrassend mooi vind ik 'm niet.

De mines waren in reality zeker goed.. de boeketten waren groot en mooi van kleur.
Voor de prijs zeker een leuk budgetpotje!

Prachtig potje. Van alles zit er wat in: mines, crackling, brocades, en er wordt zelfs in waaiervorm geschoten. Dat vind je niet gauw voor maar 10 euro!
Toppertje! :D

Back
Bovenaan