herdervriend
VWC lid
In Gouda stond de oliebollenkraam er al toen er Kermis was. Ze maken er echt goede oliebollen. Heb afgelopen week dinsdag nog 2 bollen op, verrukkelijk, heerlijk gevoel ook
Binnenkort maar weer ff een aantal kopen xD

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wij bakken al jaren met een aantal buurtgenoten samen. Onze achtertuinen grenzen aan een klein pleintje. We beginnen Oudjaardsag om 10.00 met het schieten van een blok en een paar harde klappers. Dan gaan we beslag maken (1 emmer tegelijk) en 2 open frituurpannen in de schuur achterin één van de tuinen aanzwengelen. Zodra het eerste beslag klaar is gaan de eerste 12 bollen erin. Tegelijkertijd wordt de volgende emmer beslag voorbereid. Omdat we met meerdere luitjes zijn wisselen we elkaar af. Dus eigenlijk de hele dag bakken, knallen, Top 2000 op de radio en dan met kruithandjes superverse zelfgemaakte oliebollen eten. ONBETAALBAAR!!!
Nou ik denk toch dat ik als ik de hele dag door oliebollen zou eten het me toch om 00:00 het niet goed word hoor![]()
In het oosten kennen wij ze ook,Ze heten kniepertje,s. Lijken een beetje op van die echte ijshoorn,s,waar een paar bolletjes ijs in kunnen. Maar smaken iets zoeter vindt ik zelf.
Als je een sterke maag hebt, zoals ik bijvoorbeeld, dan valt het wel mee hoor.Oliebollen zijn voor mij "de drug" op oudejaarsdag/avond
Zullen we een keer een weddenschap afsluiten wie van de leden de meeste oliebollen op kan eten in 24 uur?![]()