Oliebollen topic

Ik bakte ze altijd met mijn vader... Heerlijk. Dit jaar zelf maar de traditie voortzetten :)

Eerste jaar feestdagen zal pittig zijn ja. Maar probeer vooral wel door te gaan. Gaat het niet, dan gaat het niet. Lukt het wel, dan hoop ik te horen dat de oliebollen goed gelukt zijn.

De lokale bakker bakt ze lekker en niet duur!

MEt appel rozijn etc etc en xtra veel poedersuiker en niet vet.

En uber lekkere kwark bollen.

misschien een leuk weetje maar mijn vrouw komt uit ghana maar daar maken en eten ze ook oliebollen alleen heten ze daar bofrot

Ik de zomer komt altijd de scouting langs om te vragen of we oliebollen willen bestellen bij hun zodat ze wat geld verdienen voor hun vereniging. Dus toen was de laatste keer dat ik er één at.

Stonden vandaag bij de plaatselijke C1000, was een jaarmarktje daar voor de deur.
Ook bij 2 tuincentra staan er al kramen, heerlijk. Nu nog appelbeignets.

Bij de Makro in Delft staat een gebakkraam voor de deur, die lange tijd oliebollen heeft. Heb er vorige week ééntje gehaald en ze smaken prímá! De appelbeignets trouwens ook! Aanrader!

Jongens kunnen jullie ophouden om hier te reageren! Ik is elke keer dit topic zichtbaar op de forumindex! En ik krijg er steeds meer honger van :D
Binnenkort toch maar een keer bakken ben ik bang :rolleyes:

Back
Bovenaan