Oldskool Assorted 19 shots

Nu voor 210 bij Zena.... Prijzen gaan een beetje omhoog dit jaar ben ik bang... :cry:

Volgens mij staan bij Zena nog steeds de decemberprijzen op de site. Ik geloof in ieder geval niet dat dit indicatief is voor hoe de prijzen gaan stijgen. Dit is een leuk setje voor een tientje of 6, that's it.

Mwah, buiten freak is 2 tientjes per pot nog niet heel dramatisch, €210 is absurd, magoe is Zena, daar (zoals veel Bels) hoef je voor de prijzen al een hele tijd niet meer heen, behalve aanbiedingen.

Heb hem besteld enige tijd terug in het noorden voor 99 euro. Zat net het filmpje terug te kijken en zijn mooie cakes.

Ben wel benieuwd naar de 6e cake. Zal wel een totale crackling zijn.

Echt geen bijzondere cake idd. Zonde. Zou zo mooi zijn geweest als en t label prachtig was en de uitwerking.

Geschoten tijdens demo in Vught. Vond het een mooie set met goede burst en grote effecten.

Ik blijf het een dikke set vinden! Goede volle boeketten, kwaliteit cakes. Cake 5, met de Scala-achtige effecten vind ik het dikste, maar de tweede uit de demo video mag er ook zijn zeg.

Ik blijf het een dikke set vinden! Goede volle boeketten, kwaliteit cakes. Cake 5, met de Scala-achtige effecten vind ik het dikste, maar de tweede uit de demo video mag er ook zijn zeg.

Ben ik met je eens. Je ziet ook niet (vaak) een scala-achtig effect in een 19 shots assortiment. Ik vond het scala effect live goed overkomen. Het viel mij direct op. Het enige effect wat ik in die cake net iets minder goed vind is de ghost-achtige dahlia. Er is eigenlijk net te weinig beschikbare inhoud om dit effect goed tot zijn recht te krijgen en daardoor zie je maar een paar sterren.

Back
Bovenaan