Oldskool Assorted 19 shots

bassie1978

VWC lid
Artikelnummer: ...
Artikelnaam: Oldskool Assorted 19 shots
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 285 gr p/s
Aantal Schoten: ... schoten
Effectomschrijving: Oude tijden herleven met dit 6-delige assortiment met klassieke 19 shots cakes.
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: 149,95

19_shots_ass.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een prachtig label zeg, alleen daarvoor wil je ze eigenlijk al hebben!

Zijn vergelijkbaar qua kruitgewicht met de big19 of de Katan 19s cakes. Dus meer dan 75 euro zou zo'n setje van 6 echt niet mogen kosten vind ik.

De labels zijn echt fantastisch! De prijs echter een stukje minder, zelfs de 95 vind ik nog vrij aan de prijs.

Mocht dit het daadwerkelijk zijn is het best een aardig setje op beeld. Wellicht dat de prijs wat omlaag kan in een leuke actie. De labels daarentegen zijn werkelijk prachtig.
Als ik me niet vergis is deze op de demo van cafferata geschoten.

Niet om het één of ander, maar waarom zou Cafferata een setje van Katan schieten op haar demo?

Van mij mocht er per cake maximaal 200 gram in zitten. En dan ook de effecten die men vroeger had, niet heel bijzonder maar dat geeft dan wel het ultieme nostalgische gevoel. :)
En prijs, tja.. ik weet nog dat ik vroeger voor een 19sh 200gr cake van Broekhoff 40 of 50 gulden moest betalen. Weet naam niet meer, maar waren immens populair. Had je met een oranje wikkel (dacht crossette cake) Maar ok, de prijs van vroeger wil ik wel niet terug zien natuurlijk want dan zou je op de prijs komen van 149,95 euro voor deze set. :P haha.

Back
Bovenaan