Oldskool Assorted 19 shots

Van mij mocht er per cake mahttps://forum.vuurwerkcrew.nl/newreply.php?do=newreply&p=1178058ximaal 200 gram in zitten. En dan ook de effecten die men vroeger had, niet heel bijzonder maar dat geeft dan wel het ultieme nostalgische gevoel. :)
En prijs, tja.. ik weet nog dat ik vroeger voor een 19sh 200gr cake van Broekhoff 40 of 50 gulden moest betalen. Weet naam niet meer, maar waren immens populair. Had je met een oranje wikkel (dacht crossette cake) Maar ok, de prijs van vroeger wil ik wel niet terug zien natuurlijk want dan zou je op de prijs komen van 149,95 euro voor deze set. :P haha.

Ehmmm de Paradise? Die was Oranje weet ik nog wel.

Krijg ik toch nog een soort herkansing om cakes met oldskool labels te kopen. Vroegah als jong manneke waren ze mij nogal prijzig. :p

Cakes komen totaal niet overeen met benaming. Dergelijk product dient gewoon ook in effect een replica te zijn vind ik. Maar dan met meer kruit dus groter effect :D.

Vind de 1e,2de,3de zeker mooie effecten hebben... Maar los van alles zijn de labels al super ! En de effecten erbij zeker het kopen waard! De eerste cake vind ik tot nu toe het mooist !

Mooie dummies voor in de vitrine kast ??? TOP !

ze staan op de site van Bunker te koop evenals de fonteinen..laatste gaan we toch maar even bestellen.

Maar eerlijk gezegd vind ik €90,- voor deze set nostalgie een nette prijs.

Niet om het één of ander, maar waarom zou Cafferata een setje van Katan schieten op haar demo?

Zie hieronder

Samenwerking Cafferata
Vorig jaar is ook het bericht naar buiten gekomen dat er een samenwerking is aangegaan met Cafferata en Cafero (schietbedrijf). Afgelopen jaar heeft men reeds samengewerkt en de bedoeling is dat men meer en meer gaat samenwerken. Dit dus op het gebied van de vuurwerkshows maar ook met de import van vuurwerk. Wel blijven het in feite twee aparte bedrijven.

De afbeelding op de schietlijst van Cafferata komt overeen met de productafbeelding van dit product. Durf dus wel met grote zekerheid te zeggen dat het filmpje behoort bij dit product!:thumbsup:

Ah, goed om te horen. Blijft het mooi vinden dat een importeur als katan flink wat oldschool zaken terug op de markt brengt. Prachtig!

Dat ziet er echt geweldig uit zeg, prachtige labels. Dat mogen ze nog vaker doen.

Is dit nou van Katan, van Cafferata of van hen allebei? Allebei gaan het verkopen?

Het zijn naar mijn mening echte topprtjes als ik afga op het filmpje van Cafferata. Alleen de prijs van 150 euro staat mij niet zo aan. 95/100 euro was veel schappelijker geweest.

Is dit setje zoveel beter dan de Big Valk 19? Nu in de actie op de Veluwe voor €110 per 6 stuks. Daarvoor heb je 12 stuks Big Valk 19..

Back
Bovenaan