Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Van mij betrof wel een oude batch wellicht daaromenorm verschil in bovenstaande twee filmpjes
Kijk dit jaar weer enorm uit naar deze bak! Fantastische bak met heerlijke burst en mooie kleuren. Pareltje!
Waar heb je hem besteld?Yeah ik heb hem ook al in bestelling staan![]()
In de freak bij Orthen Den Bosch voor 129,95Waar heb je hem besteld?
Nadat ik deze en mijn eigen beelden weer heb gezien ben ik blij dat deze dit jaar weer in collectie zit. Groot fan, maar hoop dat deze dit jaar dus nog steeds hetzelfde presteerd.Die Ocean of Lights blijft ook een dikke 30 mm klapper.
Op dit filmpje is hij goed te zien
Nadat ik deze en mijn eigen beelden weer heb gezien ben ik blij dat deze dit jaar weer in collectie zit. Groot fan, maar hoop dat deze dit jaar dus nog steeds hetzelfde presteerd.
Durf het inderdaad niet te zeggen. Hoop en denk eigenlijk wel het eerste.Ik vraag me af, hebben wij niet de 2024 batch? Of produceren ze hem dit jaar ook? Ik zie hem bijna nergens te koop...
Dat denk ik ook. Ik kocht ook in januari en had de laatste in de die shop dus was sowieso 2024 dan.Durf het inderdaad niet te zeggen. Hoop en denk eigenlijk wel het eerste.
Vgm welIk heb ook nog geen berichten gehoord dat deze in een kooiloze variant komt.. afwachten maar!