T TheMelvinNL VWC lid 3 feb 2025 #82 Evert zei: enorm verschil in bovenstaande twee filmpjes Klik om te vergroten... Van mij betrof wel een oude batch wellicht daarom
Evert zei: enorm verschil in bovenstaande twee filmpjes Klik om te vergroten... Van mij betrof wel een oude batch wellicht daarom
JanFireman VWC lid Gisteren om 20:11 #83 Kijk dit jaar weer enorm uit naar deze bak! Fantastische bak met heerlijke burst en mooie kleuren. Pareltje!
Kijk dit jaar weer enorm uit naar deze bak! Fantastische bak met heerlijke burst en mooie kleuren. Pareltje!
YOYOYO VWC lid Gisteren om 23:09 #84 JanFireman zei: Kijk dit jaar weer enorm uit naar deze bak! Fantastische bak met heerlijke burst en mooie kleuren. Pareltje! Klik om te vergroten... Yeah ik heb hem ook al in bestelling staan
JanFireman zei: Kijk dit jaar weer enorm uit naar deze bak! Fantastische bak met heerlijke burst en mooie kleuren. Pareltje! Klik om te vergroten... Yeah ik heb hem ook al in bestelling staan
T TheMelvinNL VWC lid Vandaag om 11:33 #85 YOYOYO zei: Yeah ik heb hem ook al in bestelling staan Klik om te vergroten... Waar heb je hem besteld?
YOYOYO zei: Yeah ik heb hem ook al in bestelling staan Klik om te vergroten... Waar heb je hem besteld?
YOYOYO VWC lid Vandaag om 13:09 #86 TheMelvinNL zei: Waar heb je hem besteld? Klik om te vergroten... In de freak bij Orthen Den Bosch voor 129,95
TheMelvinNL zei: Waar heb je hem besteld? Klik om te vergroten... In de freak bij Orthen Den Bosch voor 129,95