Ocean Of Lights

Vanavond gezien bij Souman. Hele mooie compound met een harde burst! Ik ben blij dat ik hem besteld heb dit jaar.

Ja deze was heel goed, ook een van de top bakken gister. Deed me beetje denken aan de cruelty van vroeger, dit effect.

Oh echt? Hoe weet je dat?
Omdat deze in kooi komt en zoals de koers nu gevaren wordt gaat alles met kooi eruit volgend jaar. Wellicht komt er een aangepaste versie maar zoals hij nu is zal een lastig verhaal worden.
Kortom, gooi deze ook nog maar in je karretje.. je zult geen spijt krijgen 😎

Omdat deze in kooi komt en zoals de koers nu gevaren wordt gaat alles met kooi eruit volgend jaar. Wellicht komt er een aangepaste versie maar zoals hij nu is zal een lastig verhaal worden.
Kortom, gooi deze ook nog maar in je karretje.. je zult geen spijt krijgen 😎
Haha nog een erbij manman.. geen karretje maar een vrachtwagentje nodig straks.

Deze afgelopen jaar gehad. Dit is zo een aanrader echt een super vette bak.
Harde knallen en de effect grootte is echt bizar.

Mooi blokje kan alleen weing straat filmpjes vinden
Hier zie ik bij de eerste en derde salvo rood, groen en blauw. Bij het meest recente filmpje van de demo bij Souman zie ik enkel groen en een klein beetje rood in de salvo's. Salvo 5 bij de oude batch geel met blauw/paars achtig, salvo 5 bij de nieuwe batch komt daar helemaal niet mee overeen. Tevens zie ik ook nog verschil in de elfde en dertiende salvo.

ik zie wel iets verschil inderdaad, maar dat groen, rood blauw zit er nog wel in maar is door de camera wat moeilijker (anders weergegeven) te zien.
oranje paars zie ik ook niet meer terug, maar dat leek mij sowieso al wel een vreemde eend in de samenstelling.

5e salvo is dus inderdaad anders, maar de rest is volgens mij wel gelijk hoor wellicht dat er andere type sterren zijn gebruikt door het vollere boeket.

Back
Bovenaan