JanFireman
VWC lid
Vanavond gezien bij Souman. Hele mooie compound met een harde burst! Ik ben blij dat ik hem besteld heb dit jaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zelf niet gefilmd?Niemand filmpje van deze?
Nee, normaal genoeg filmersZelf niet gefilmd?
Jammer dat je geen filmpje hebt. Deze was voor mij ook een optie maar ik schuif hem door naar volgend jaarVanavond gezien bij Souman. Hele mooie compound met een harde burst! Ik ben blij dat ik hem besteld heb dit jaar.
Werd deze box gisteren niet geschoten bij Souman?Nee, normaal genoeg filmersnu dus niet.. moet verdorie ook alles zelf doen hier!
![]()
Ff op youtube zoeken, staat hoop beeldmateriaal op, beeld van tatanka:Jammer dat je geen filmpje hebt. Deze was voor mij ook een optie maar ik schuif hem door naar volgend jaar![]()
Damn harde knallen hoor. Zo komt hij veel beter over dan een filmpje wat ik zag bij een shop die deze bak verkoopt.Ff op youtube zoeken, staat hoop beeldmateriaal op, beeld van tatanka:
ik heb hem live gezien gisteren, overtrof mijn verwachtingen! Echt topding! Volgend jaar zal hij er helaas niet meer zijn.Jammer dat je geen filmpje hebt. Deze was voor mij ook een optie maar ik schuif hem door naar volgend jaar![]()
Oh echt? Hoe weet je dat?ik heb hem live gezien gisteren, overtrof mijn verwachtingen! Echt topding! Volgend jaar zal hij er helaas niet meer zijn.
Omdat deze in kooi komt en zoals de koers nu gevaren wordt gaat alles met kooi eruit volgend jaar. Wellicht komt er een aangepaste versie maar zoals hij nu is zal een lastig verhaal worden.Oh echt? Hoe weet je dat?
Haha nog een erbij manman.. geen karretje maar een vrachtwagentje nodig straks.Omdat deze in kooi komt en zoals de koers nu gevaren wordt gaat alles met kooi eruit volgend jaar. Wellicht komt er een aangepaste versie maar zoals hij nu is zal een lastig verhaal worden.
Kortom, gooi deze ook nog maar in je karretje.. je zult geen spijt krijgen![]()
Hier zie ik bij de eerste en derde salvo rood, groen en blauw. Bij het meest recente filmpje van de demo bij Souman zie ik enkel groen en een klein beetje rood in de salvo's. Salvo 5 bij de oude batch geel met blauw/paars achtig, salvo 5 bij de nieuwe batch komt daar helemaal niet mee overeen. Tevens zie ik ook nog verschil in de elfde en dertiende salvo.
Mooi blokje kan alleen weing straat filmpjes vinden