O&N 14/15 Noorwegen DW2000

Mmmm, 45mm is een lekker kalibertje! Zouden ze hier in Nederland ook eens moeten doen! Ik schrik toch telkens wel van die prijzen! Maja, dan heb je ook wat speciaals om te laten zien hier! Ga zo door!

Victory spring van spectra, 36sh 580gr. Prijs €38
Dit was de slechts presterend blokje wat we hadden, hij is ook niet compleet afgegaan.
Spectra is de meest actieve importeur van Noorwegen op Facebook, en deelde in aanloop naar o&n elke dag wel een film van een product, reageerde ook snel op reacties enzo. Op film zag alles er goed uit, maar in het echt ......

Victory spring van spectra, 36sh 580gr. Prijs €38
Dit was de slechts presterend blokje wat we hadden, hij is ook niet compleet afgegaan.
Spectra is de meest actieve importeur van Noorwegen op Facebook, en deelde in aanloop naar o&n elke dag wel een film van een product, reageerde ook snel op reacties enzo. Op film zag alles er goed uit, maar in het echt ......

Je zou toch echt zeggen dat dat kruitgewicht niet kan kloppen, erg magere effecten inderdaad.

Volgende blok komt ook uit het asortiments pakket van svea, op de 30st afgestoken want soon blokje uit een pakket stelt mestaal toch niet veel voor. Oordeel zelf maar :)
12sh 28mm, verdere gegevens zijn me niet bekend

In die cakes van het Svea assortiment beginnen de cakes met bengaals vuur, was dat iets typisch voor Svea?

Kicke films hoor, je hebt je daar uitstekend weten te vermaken als ik het zo lees en zie!

Uit veiligheidsoogpunt best aardig...weet iedereen gelijk dat de cake op scherp staat

2 fluitblokjes, beide maakte deel uit van een asortiments pakket, de ene is van svea, en de ander van cosmos

En nog wat div singelshots van svea en cosmos
35mm en 50gr koste ongv €4ps

Thunder spesial van festival fyverki 25sh 250gr €11

Klein projectje
Thunder 25 en thunder spesial van festival fyverki en thunder kingdom van cosmos

1 maart, 2 maanden na, en 10 voor :)
De laatste twee films alweer.
The king of thunder van cosmos,
Lekkere rambak met verschillende tempo's
100S 620gr 20MM €55

Geen knallers toegestaan in Noorwegen,
Toch een paar creatieve gasten die iets gemaakt hadden, helaas boven de sneeuw opgehangen.

Helaas de volgende producten niet vast kunnen legen

Svea: pole position en bomb extreem
Spectra: thunder finale
Cosmos:cosmic inferno, ursus en nitro
Festival fyrverki: poker face, thunder finale en thunder twenty.

Misschien dat het nog een keer over gedaan word, en ik dan wel alles kan vast leggen.
Bij deze nogmaals dank aan bolle040 voor het bewerken van de films, en fireworks040 voor het plaatsen van mijn films tussen alle mooie films die al op dat kanaal staan.
En ook dank aan jullie voor de leuke reacties en het kijken.

Jij ontzettend bedankt voor het vast leggen van deze nogal bijzondere producten.
Kei bedankt ik en meer met mij hebben er ontzettend van genoten.
Top!!

DW2000 harstikke bedankt voor je filmpjes. Nooit verwacht dat in Noorwegen nog zulk leuk spul verkopen. Zou er graag eens gaan stoken met 45 mm tubes ;)

Alles in één keer terug kijken, speel deze afspeellijst af:

[video]https://www.youtube.com/playlist?list=PLNMblUBnU6qI2B0WtYUp05rMJ1u3Dk9GA[/video]

Back
Bovenaan