Nova

Leuke gevarieerde box. Vind het mooi om te zien dat er langzaamaan ook wat kleinere compounds komen.
Vind de golden willows met plum tips in de kleuren wit, goud en rood wel erg gaaf. Vraag me wel af of je dit golden willows kan/mag noemen want ze ogen veel fijner en zijn sneller weg dan bijvoorbeeld de golden willows in het laatste salvo. Wil deze wel graag tijdens een demo live bewonderen en ben ook erg benieuwd naar de prijs. Wellicht dat de prijs in de buurt van de Limited Edition 3 ligt, met 3 schoten meer maar hetzelfde kaliber.

Dat betreft het één na laatste effect.
Deze gaat zelfs van Red strobe to ice flowers.

Gr
Marchel

In hoeverre is dit Ice Flowers effect anders dan het white plum/ghost effect te zien na 17 sec?

Leuke gevarieerde box. Vind het mooi om te zien dat er langzaamaan ook wat kleinere compounds komen.
Vind de golden willows met plum tips in de kleuren wit, goud en rood wel erg gaaf. Vraag me wel af of je dit golden willows kan/mag noemen want ze ogen veel fijner en zijn sneller weg dan bijvoorbeeld de golden willows in het laatste salvo. Wil deze wel graag tijdens een demo live bewonderen en ben ook erg benieuwd naar de prijs. Wellicht dat de prijs in de buurt van de Limited Edition 3 ligt, met 3 schoten meer maar hetzelfde kaliber.

In hoeverre is dit Ice Flowers effect anders dan het white plum/ghost effect te zien na 17 sec?

Goed kijken en luisteren, dan hoor en zie je het verschil.

gr
Marchel

Ik vind dit een heel erg mooi vuurwerkje. Veel variatie, zonder uitzondering mooie effecten, lekker tempo. Lijkt me dat Marchel en Co de 13,5gr kruit per tube optimaal hebben benut.

die vernieuwde effecten en andere kleuren ghost/plum deden me eigenlijk direct aan deze twee cakes denken:

Verder een leuke cakebox met veel afwisseling hoor!

Stapt Evolution nu ook in de kleinere compounds? kleiner kaliber, 2 cakes, en niet max gevuld?

Geen idee wat de inhoud wordt natuurlijk zo.

Dit neem ik terug. Inhoudelijk wordt het fantastisch zo! Wat kan mij het ook schelen of het maximaal gevuld is en wat het kaliber is als er deze mooie effecten uit komen :thumbsup:

Echt een beauty dit, een verzameling innovatieve effecten om je vingers bij af te likken. Een showoff in een doosje. Echt groot compliment hiervoor, grensverleggend product.

Prima product wat ik zo kan beoordelen op film, met een aantal vernieuwende effecten, onwijs goede blink en een prima tempo. Leuk om ook weer wat kleinere boxen te zien komen, daar waar de interesse veelal verschuift naar grote boxen. Benieuwd naar een demo voor dit product!

Deze ziet er goed uit. Leuk dat EVO nu ook net iets kleinere compounds maakt. De limit edition 3 was ook al een topper.

De opgevoerde China filmpjes zien er veel belovend uit. Hopen dat deze vroeg in het seizoen op een demo verschijnt :yes:

Back
Bovenaan