Nova

Ik hoor een soort 10% van een crackling wolkje.

Dat klopt het is een crackling star waar loodoxide er uit is gehaald en krijg je soort zachte crackling floss.

Het nieuwe (EVO) plum effect is echt een soort strobe floss star.
Ja en deze knisperd ook zacht.
geen idee welke compo, maar is degelijk anders.
Al lijken ze wel zeer veel op elkaar.

En wat heet nieuw effect?
De Chinezen verzinnen iets en het is net aan welke importeur het eerste is die het naar buiten brengt.
Dan kopiëren de Chinezen het van elkaar.
En een maand daarop heeft elke importeur het in zijn collectie.

Dat is het leven van het vuurwerken.

Door schade en schande word je inderdaad wijzer over het 'lenen, jatten, kopiëren en uitbuiten' van ideeën en ontwerpen in de vuurwerkbranche. Helaas.

Ben benieuwd hoe deze op de demo presteert, mocht hij tenminste worden geschoten. Wanneer is die eigenlijk?

Ben benieuwd hoe deze op de demo presteert, mocht hij tenminste worden geschoten. Wanneer is die eigenlijk?

Is dit jaar geen officiële demo. Proberen wel ergens in November producten te schieten in Duitsland als ik het goed hrb begrepen. Gingen dan ook kijken voor een livestream volgens mij

Adviesprijs 2020: € 99,-
Folderprijs 2020: € 79,95,-
Onlineprijs 2020: € 64,95,-
Freakprijs 2020: Vraag je lokale dealer

Gr
Marchel

Aardig doosje Marchel
Zijn de bombettes meer kleurrijk dan op film vanaf 0:24? De roze of rose ghost is Dan wel weer leuk erachteraan..

42.50 euro bij vuurwerkbunker😁

Zag hem daar ook al staan, en zit/zat te twijfelen of ik hem bestel aangezien uk er al 1 in bestelling had staan vorig jaar. Deze dus doorgezet naar dit jaar en wil eigenlijk toch wel eerst weten of hij daadwerkelijk zo goed presteert.

Had deze vorig jaar besteld volgens mij, en nu ik het filmpje zo weer zie, denk ik dat ik er dit jaar maar weer voor ga. Prachtige variatie van effecten !

Back
Bovenaan