Strong Celebration [Uitloop 2020]

Je kan alles wel per twee schieten, maar dat is niet de bedoeling toch :p
Zou een hele dure grap worden... in mijn geval dan haha

@ Waar kun je dit pokkending eigenlijk bestellen, op de mania site iig niet ?

Pas vanaf ergens in December te verkrijgen Torr.

Je kan alles wel per twee schieten, maar dat is niet de bedoeling toch :p
Zou een hele dure grap worden... in mijn geval dan haha

@ Waar kun je dit pokkending eigenlijk bestellen, op de mania site iig niet ?

Ja wel maar hij heeft er al 2 gekocht. Dus dan zou ik het ook per 2 schieten. Voor dure compounds zou het inderdaad een onbetaalbaar grapje worden zo.

Blijf het toch apart vinden dat mania zelf communiceert dat het pas per december beschikbaar is en dat hij nu al bij sommige winkeliers te koop is.

Blijf het toch apart vinden dat mania zelf communiceert dat het pas per december beschikbaar is en dat hij nu al bij sommige winkeliers te koop is.
Sterker nog ik begreep van mijn vaste dealer dat winkeliers hem niet eens via hun eigen site mogen verkopen ....

Wat ik begrepen heb is hij alleen via de mania site te bestellen en krijgt de dealer uitgeleverd wat er besteld is online

Op de sites die hem nu aanbieden of aan hebben geboden, word hij als Super celebration verkocht.
Zou het niet zo zijn dat ze een extra inkoop gedaan hebben samen met Mania?
Ben benieuwd! Heb er 3 besteld en ga er ook vanuit dat ik ze gewoon ga ontvangen.

Het is ook nooit goed he?

Bepaalde winkeliers bieden de kans voor je om het te bestellen zonder voorwaarden en bij sommigen zelfs iets goedkoper.(die mania zal vast in dec voorwaarden gebruiken met bestellen)

Als je zelf het niet hoeft kan je minder kritisch zijn en je medemens dit product gunnen.

Misschien hebben di verkooppunten wel iets geregeld met mania of iemand anders dat ze het wel kunnen aanbieden..

De winkeliers die ze nu aanbieding, doen die zoals hierboven is geschreven onder een andere naam. Er is niks mis mee om een omlabeling aan te bieden.

outlet had dat anders moeten aanpakken naar mijn mening,1 per klant bijvoorbeeld of zoals vorig jaar de leden van de mailactie bericht moet geven dat de box te koop kwam.dan had iedereen dezelfde kansen gehad om die box aan te schaffen.
maar dat is mijn mening...
Het is ook nooit goed he?

Bepaalde winkeliers bieden de kans voor je om het te bestellen zonder voorwaarden en bij sommigen zelfs iets goedkoper.(die mania zal vast in dec voorwaarden gebruiken met bestellen)

Als je zelf het niet hoeft kan je minder kritisch zijn en je medemens dit product gunnen.

Misschien hebben di verkooppunten wel iets geregeld met mania of iemand anders dat ze het wel kunnen aanbieden..

outlet had dat anders moeten aanpakken naar mijn mening,1 per klant bijvoorbeeld of zoals vorig jaar de leden van de mailactie bericht moet geven dat de box te koop kwam.dan had iedereen dezelfde kansen gehad om die box aan te schaffen.
maar dat is mijn mening...

Dan kunnen ze wel bezig blijven met het sturen van mails. Ik heb dit jaar ook een paar keer misgegrepen omdat ik te laat was.

Hoort er nu eenmaal bij. Sometime you lose, sometime you win :D

Back
Bovenaan