Northern Light

iedereen heeft het over heel erg duur, maar als je het even doorrekent dan kom je toch op iets meer dan 42 euro uit voor een cake met 20 gram vulling per tube en 500 gram? Tis niet goedkoop, maar daar zijn er wel meer van denk ik. Ik vond hem zelf op de demo van kuiper niet echt wat, maar ik zie nu weer een filmpje voorbij komen waarvan ik denk: best wel mooi eigenlijk. Denk dat ik hem dit jaar oversla. Eens afwachten op de straatfilmpjes dan...
greetzz

Niks duur, gewoon een kwaliteitscake pet prachtige effecten voor een goede prijs! Mooie combinatie van effecten. Het tintje roze maakt hem compleet en uniek.
Naam is wat raar gekozen...

Niks duur, gewoon een kwaliteitscake pet prachtige effecten voor een goede prijs! Mooie combinatie van effecten. Het tintje roze maakt hem compleet en uniek.
Naam is wat raar gekozen...

Ben het met je eens dat het een kwaliteitscake is maar waarom al die cakes met 12 Schots. .

Vanavond live gezien... wat een prachtig product! Als dit de nieuwe trend is van ons Nederlandse vuurwerk dan teken ik direct. Echt genieten! Puur kwaliteit!

Ben het met je eens dat het een kwaliteitscake is maar waarom al die cakes met 12 Schots. .

Zodat mensen met een lager budget deze cake ook kunnen kopen. Het had ook een 25 shots kunnen zijn maar dan kostte die net als sky palms meer dan 40 euro. Wil je meer schoten? koop er 2..

Mooie bak! Heb er twee met een leuke korting kunnen krijgen. Ik heb ze alvast weer op het wenslijstje staan!

Dt is inderdaad een topper van een cake. ik had een heel karton gekocht bij Riezebos. gelukkig nog een paar overgehouden. Want hij wordt schaarser en schaarser. Bij sommige winkeliers wordt hij nu voor € 10 euro aangeboden. Een top prijs voor een hele mooie cake.

Inderdaad Fred. Dit is echt een topper. Afgelopen jaar ook nog geschoten, wat een prachtige effecten en harde burst. Zeker voor de prijs waarvoor 'ie aangeboden wordt!

Back
Bovenaan