‘Nog een jaar uitstellen? Dan wordt dit de ergste jaarwisseling ooit’

Guusje

VWC lid
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt Tjeerd, dat je met je kortzichtige blik 10.000den liefhebbers, die normaal en veilig wat consumentenvuurwerk afstaken de 31e, hun liefhebberij mede hebt af laten pakken.

Wat een galbak is die man......Met alle respect, ik lust ook wel een biertje of 2, 3 en soms nog wat meer. Ik ben dus zeker geen heilige maar om als arts, zeker in deze tijd met de betuttel politiek die er in Nederland heerst te vertellen dat de persoonlijke voorkeur is om liever een paar biertjes van je centen te kopen, vind ik persoonlijk niet correct.

hebben we deze vet l*l ook weer die kerel meet ogen op maar is zelf zo blind als een mol met dat domme dram gelul van hem
kijk maar uit dat je geen vlieg in je oog krijgt... verbieden die kut beesten

Stereotype Nederlander die misgunt , al vind ik sommige reacties hier wel heel ver gaan….

Ergens niet mee eens zijn is prima, ben ik namelijk ook niet met deze man.

Maar met reacties als “wanneer ga je dood” en “branden in de hel” sla je bij mij de plank volledig mis. Hoort niet thuis op een vuurwerkforum, hoe emotioneel we ook zijn door de afgelopen uitspraken vanuit Den Haag.

Helemaal eens met Vuurwerkk023. Niemand hier vindt deze man een sympathieke vent, maar hij is arts, doet goede dingen voor heel veel mensen, hij is alleen maar tegen onze hobby en vanuit zijn OOGpunt valt dat nog wel te begrijpen ook. Dus om dan deze man maar dood te wensen gaat misschien ietwat ver.

Stereotype Nederlander die misgunt , al vind ik sommige reacties hier wel heel ver gaan….

Ergens niet mee eens zijn is prima, ben ik namelijk ook niet met deze man.

Maar met reacties als “wanneer ga je dood” en “branden in de hel” sla je bij mij de plank volledig mis. Hoort niet thuis op een vuurwerkforum, hoe emotioneel we ook zijn door de afgelopen uitspraken vanuit Den Haag.

Tja, deze man roept bepaalde emoties op en dan is dit mijn reactie. Deze man is er straks mede schuldig aan dat onze hobby afgeschaft word dus wees maar blij met hem.

Typisch gevalletje van, ' Ik heb een gehandicapt kind, en een overleden kindje ' dus ik moet mij hardmaken om de rest van de maatschappij ook niks te gunnen. Wat een kansloos artikeltje zeg. 20 jaar geleden geen problemen met oud en nieuw? In de jaren 90 waren de opgeblazen telefooncellen/bushokjes/glascontainers niet te tellen in alleen al mijn eigen woonplaats. De putdeksels vlogen door de lucht met de ' Xtreme' blitz knalraketten ;) Maargoed, meneer heeft het pas de laatste 15 jaar volledig zien ontwikkelen tot een 'horror nacht'

Tja, deze man roept bepaalde emoties op en dan is dit mijn reactie. Deze man is er straks mede schuldig aan dat onze hobby afgeschaft word dus wees maar blij met hem.
Hi Joentje,

De emoties begrijp ik zeker, die heb ik ook. Dat ik er allesbehalve blij mee ben hoe het vuurwerk in het daglicht word gezet, ben ik ook niet blij mee. Maar deze man is geen oorzaak van een verbod. Dat is de politiek en bovenal het rellende tuig + het illegale vuurwerk. Dit allen heeft het verpest voor ons, niet een oogarts die zijn mening heel erg liet doorschemeren in de media en politiek.

Een arts doet namelijk ook heel veel goede dingen, heb ik verleden jaar nog bij mijn vader mogen ervaren met een gescheurd netvlies.

Laten we proberen om onze emoties onder controle te houden en te hopen op een wonder. Want uiteindelijk schieten we er toch niks mee op om met verwensingen, etc te komen.

Voor het geld van een paar pijltjes kan je ook 2 biertjes kopen,halve tamme🤔😅is drank zijn hobby dan?smaken verschillen

Back
Bovenaan