• BELANGRIJK!

De media maakt graag gebruik van aannames, vaak kloppen feiten niet en worden onderwerpen en stellingen op een andere manier opgesteld waardoor vuurwerk sowieso negatief in de media komt. De media kan flinke ergernissen opleveren, maar alle media mag en zal geplaatst blijven worden, of het nu positief of negatief is m.b.t. vuurwerk.

Er zijn de laatste jaren tal van discussies op het forum ontstaan bij nieuws over verkeerd gebruik, gevaar, vernielingen en overlast waarbij de sfeer onderling ook vaak gespannen werd. Wij zullen vanaf dit jaar ook strenger toezien op de sfeer in de topics en waar nodig waarschuwen en topics sluiten.

‘Nog een jaar uitstellen? Dan wordt dit de ergste jaarwisseling ooit’

„Ik heb altijd gezegd: mijn patiënten in het ziekenhuis kunnen me nog niet missen en thuis ben ik nog niet welkom. Maar komende jaarwisseling zit ik met mijn familie in het buitenland. Dan zijn mijn vrouw en ik 43 jaar getrouwd. De jeugd mag het van mij overnemen, en jullie zullen steeds minder van mij zien.”
Snap wel dat hij thuis niet welkom is. Hij zou zichzelf pijpen als het zou lukken.

Hi Joentje,

De emoties begrijp ik zeker, die heb ik ook. Dat ik er allesbehalve blij mee ben hoe het vuurwerk in het daglicht word gezet, ben ik ook niet blij mee. Maar deze man is geen oorzaak van een verbod. Dat is de politiek en bovenal het rellende tuig + het illegale vuurwerk. Dit allen heeft het verpest voor ons, niet een oogarts die zijn mening heel erg liet doorschemeren in de media en politiek.

Een arts doet namelijk ook heel veel goede dingen, heb ik verleden jaar nog bij mijn vader mogen ervaren met een gescheurd netvlies.

Laten we proberen om onze emoties onder controle te houden en te hopen op een wonder. Want uiteindelijk schieten we er toch niks mee op om met verwensingen, etc te komen.

Die Tjeerd Faber hoort al jaren bij dezelfde linkse kliek die het consumentenvuurwerk de nek om wil draaien.

Heren, we laten redelijk wat toe de laatste dagen want we begrijpen dat de emoties hoog oplopen, maar om nou mensen de dood te wensen die een anderen mening hebben gaat wel heel erg ver. Al dit soort berichten verwijder, laten we dat hier niet doen.

Back
Bovenaan