ArnoudPyro
VWC lid
Dit was weer een leuk showtje voor Nederlandse begrippen. Voor een kaliber van max 3" heeft Dream er toch weer veel uitgehaald en uiteraard doen die salutes het top op deze locatie. Filmpje is genomen vanaf de Lent zijde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit was weer een leuk showtje voor Nederlandse begrippen. Voor een kaliber van max 3" heeft Dream er toch weer veel uitgehaald en uiteraard doen die salutes het top op deze locatie. Filmpje is genomen vanaf de Lent zijde.
Dat heb je met kruipolie, dat moet een paar dagen inwerken.zaten echter wel ondermaatse shells tussen vond ik.
Welke vond je ondermaats?Max caliber is al jaren 4 inch dacht ik. Leuke show zo dichtbij huis, zaten echter wel ondermaatse shells tussen vond ik. Maargoed we mogen niet klagen, zolang dit soort shows nog worden geschoten.
Kan aan mij liggen maar volgensmij heb ik geen 4" gezien gisteren. Misschien kan iemand het besvestigen wat er geschoten is.Max caliber is al jaren 4 inch dacht ik. Leuke show zo dichtbij huis, zaten echter wel ondermaatse shells tussen vond ik. Maargoed we mogen niet klagen, zolang dit soort shows nog worden geschoten.