Nijmegen - Waal in Vlammen 2026

Yes, altijd mooi!
Ik ben er al jaren niet geweest, wil er dit jaar naar toe.
Iemand tips waar je het beste kan staan zonder gillende kinderen en dronken mensen om je heen?

Yes, altijd mooi!
Ik ben er al jaren niet geweest, wil er dit jaar naar toe.
Iemand tips waar je het beste kan staan zonder gillende kinderen en dronken mensen om je heen?
Meestal ben ik jammergenoeg met vakantie, maar als ik ga sta ik altijd aan de overkant van de stad. Dus niet in de drukke stad.

IMG_6853.jpeg

Afgelast vanwege "technische storing op de boot", hoorden we op de minuut van (geplande) aanvang. Later van een ander lid van de organisatie gehoord dat er een kruitlek geconstateerd was. Dit moest worden doorgegeven en resulteerde in het aflassen door mensen hogerop. Sta je dan na 3 uur reizen voor saus. Heel jammer!

Excuses, ik lees net dat het een olielek van een hydrauliek aan boord van het schip bleek te zijn. Vreemd dat ons eerst verteld werd dat het om kruitlek ging. Ach ja, niks aan te doen en goed dat ze geen risico hebben genomen.

Excuses, ik lees net dat het een olielek van een hydrauliek aan boord van het schip bleek te zijn. Vreemd dat ons eerst verteld werd dat het om kruitlek ging. Ach ja, niks aan te doen en goed dat ze geen risico hebben genomen.

Ja olie + vuurwerk is geen goede combinatie in principe

Daar hoef je geen exuses aan te bieden;) ik heb al een stuk of 5 verschillende verhalen gehoord:bonk:

Morgenavond 21-7-2026 :) De starttijd van de show blijft hetzelfde: circa 22.30 uur.

Back
Bovenaan