Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit was weer een leuk showtje voor Nederlandse begrippen. Voor een kaliber van max 3" heeft Dream er toch weer veel uitgehaald en uiteraard doen die salutes het top op deze locatie. Filmpje is genomen vanaf de Lent zijde.
Wát een waanzinnige show was dit zeg! Net als vorig jaar zeer de moeite waard, zelfs de extra rit op en neer die ik ervoor heb moeten maken. Vorig jaar niet gefilmd en op de Waalkade gestaan, dit keer wel gefilmd vanaf Veur-Lent. Dit was echt een toplocatie: het is er een stuk rustiger, je staat dichter op het vuurwerk en de echo van de knallen weerkaatst meermaals op unieke wijze. Je hoorde elke burst wel 3x kraken in de verte, fantastisch!
Qua effecten genoeg moois gezien, het geheel ging voor mijn gevoel lekker lang door, kneiterharde salutes en een bruut opbouwende finale. Ik heb een topavond gehad, dank aan de organisatie dat het alsnog door kon gaan op korte termijn!