Nieuwe uitdaging Avalanche per 01-08-2018

Heel jammer dat je de crew alweer gaat verlaten maar ik begrijp de keuze volkomen. Heel veel succes en we spreken elkaar zeker nog wel!

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Martijn. Mooi dat je werkt hebt in de vuurwerkbranche. Jammer dat je de crew al moet verlaten, dat terwijl het seizoen voor de deur staat.

Veel Succes!

Begrijpelijke keuze, Bedankt voor al jou inzet in de afgelopen maanden voor VWC :D

En natuurlijk ook gefeliciteerd met je nieuwe baan, ontzettend mooi dat je als freak zijnde een baan in die branche kunt krijgen.

Van harte, Martijn. Er is niets toffer dan van je hobby, je werk maken. Heel veel plezier en succes bij Broekhoff!

Heel veel succes met je nieuwe baan. Worden wel drukke tijden voor je in de maand december. maar van je hobby je werk maken is toch iets heel moois. ik hoop dat je het heel erg naar je zin gaat krijgen.!!

Gefeliciteerd met je nieuwe baan Martijn.
Wie wil dat niet, van je hobby je beroep maken.

Veel succes en ook veel plezier.
Misschien zit je volgend jaar al te Pim Pam Petten met de Chinezen in Liuyang. :wink:

Iedereen ontzettend bedankt voor de mooie berichten! Vandaag mijn laatste dag als Mod, en wat zal ik het missen!

Jammer dat je ons gaat verlaten, je was een goede toevoeging aan het team! En nu maar lekker knallen met je nieuwe baan!

Martijn, het waren twee mooie dagen :wink:

Wehehehe...je paste prima in de groep iig en het was prima samenwerken! Heel veel succes met je nieuwe geweldige uitdaging! Supervet dat je van je hobby je beroep gaat maken.....wellicht zal ik dat ooit ook eens gaan doen...wie weet :p

Nou, dat was het dan, het laatste uurtje als mod na een korte, maar gezellige tijd bij de crew.
Je hebt een baan in de vuurwerkbranche, iets wat je in januari al aangaf te willen hebben, dat is sneller gegaan dan iedereen dacht. :p

Succes bij Broekhoff en gelukkig zullen we je als liefhebber online blijven zien en zullen we je tevens bij Broekhoff tegen gaan komen, sowieso bij de demo, en wellicht bij bezoeken, tof!
Veel plezier daar en maak er ook daar een mooie tijd van! (wel wat langer dan je tijd bij de VWC-crew he :wink:)

Back
Bovenaan