Grizmo Raizor
VWC lid
Goed punt, ik heb de poll gemist denk ik.
Volgens mij telt een stem van een forumlid niet zo zwaar hier.
Maar nogmaals, het is begrijpelijk dat je regels stelt en ik ben ook geen voorstander van zwaar illegaal vuurwerk maar je moet dit niet in een doofpot gaan stoppen. Als iemand besluit shells te gaan schieten dan kun je beter een advies daarin geven dan het erover te 'praten' te verbieden. Dat je hier geen discussie wil over waar je shells en buizen kunt kopen kan ik wel begrijpen maar dat spreekt voor zich.
Ik heb het nog niet eens over shells, maar meer over mooie professionele bakken zoals o.a. bijvoorbeeld een 36 shots 2,5" bak, of een mixed bak van klassek tot 3/ enz. Dat is gewoon mooi om naar te kijken, zeker wanneer er mensen zijn die deze hebben gehad en een filmpje willen delen. Maar dat zou dan in principe hier dan ook niet meer mogen want het is meer dan 2". Daar stoor ik me aan. Verder mag er wel gesproken worden over knallers tot 2 gram flash! Hoe hypocriet is dat dan wel niet? Toevallig wel de hoeveelheid flash dat bij onze zuiderburen gekocht kan worden en de winkeliers die hier adverteren en sponsoren. Denk je dan werkelijk dat dit niet gewoon DE reden is waarom men dit nu verbiedt? Ik ben voorstander om dan ook alles wat illegaal is hier te verbieden, ook tot 2 gram flash knallers, pijlen van meer dan 40gr. Enz.