blackmoon
VWC lid
Even een reactie van mij persoonlijk op je reactie, "Dus jij vind het gewoon dat zeer zwaar vuurwerk wat onze traditie op het spel zet en wat enorm veel schade aan de maatschappij incl. mensen toebrengt het dus goedkeurt?".
Snap niet wat je hiermee bedoelt. Het discussiëren erover is een werkelijk verschil met het daadwerkelijk (onverantwoord) afsteken van zwaarder illegaal materiaal.
Ik wens je veel succes op het andere platform, en wees wel een kerel dat mocht het misgaan dat je ook de schuld op je neemt.
Grote praat! Maar met zo'n houding zul je zien dat er mensen niet meer of in mindere mate dit forum bezoeken. Dat siert je niet, zo'n nonchalante houding.
Weet wel dat dat de overheid mee kijkt op de forums en dat de forums niet door reclames etc., zich niet laat misleiden maar dat VWC zich naar de maatstaven van het nieuwe beleid wat in Nederland momenteel inkomt zich hierop zal richten.
Waarom meet je aan de maatstaven van de overheid? Is het wettelijk verboden om over illegaal vuurwerk te discussiëren? Volgens mij niet.
Tevens is het zo dat vuurwerkcrew ook met andere forums en diverse instanties waaronder overheid en importeurs achter de schermen druk bezig zijn om het beleid rond vuurwerk weer naar een rustig niveau kunnen brengen waar iedereen weer van vuurwerk kan genieten. Vandaar dat Vuurwerkcrew de regels in samenspraak met de crew heeft aangepast, puur om te voorkomen dat Vuurwerkcrew wordt gesloten vanwege het feit dat Vuurwerkcrew illegaal vuurwerk promoot.
Precies, de regels aangepast in samenspraak met de crew. Al doen jullie geloven dat het anders is

Deze keuze hebben wij gemaakt op basis van meningen van leden, diverse partijen (winkeliers / importeurs / branche-verenigingen) en de maatschappij die zich steeds sterker afkeert tegen vuurwerk in het algemeen vanwege het misbruik van zwaar knalvuurwerk.
En wat betreft promoten van illegaal vuurwerk? Waar gebeurt dat dan? Daar kun je toch op modereren? Ik vind het maar slappe löllen gezeik hoor. Oeverloos gelöl in de ruimte.
Wij zijn een platform voor het Nederlands vuurwerk en wij willen blijven bestaan om juist jullie de leden de info te kunnen verschaffen over het Nederlands Vuurwerk.
Vandaar dat wij hebben besloten de illegale sectoren te sluiten en de discussies daar te beëindigen.
Nederlands vuurwerk? Als je de illegale sectoren dan wilt sluiten moet je ook de >2gram Belgische knallers hier gaan verbieden. Koekoek! Wel blijven opletten hé, de overheid leest mee!