MichelAngelo
VWC lid
Goed lezen kan ook Knettermans….. "de hier getoonde boxen" staat er toch? Bij de eerste filmpjes van Riakeo was ook niemand met de werkelijke kwaliteit bekend. Zelfs van Lesli dat ook niet altijd de juiste prijs/kwaliteit heeft. Ik heb deze WTF boxen uiteraard ook niet in het echt gezien, weet alleen wel dat ze uit een nieuwe fabriek komen. Dus ja, ik kijk er positief naar.
Ik ben niet specifiek Cafferata liefhebber al heb ik alle aandelen (sterke opmerking trouwens als je daarmee komt … mijn hemel), maar het valt gewoon op dat er naar sommigen altijd uber kritisch gekeken wordt en naar anderen niet. Dat vind ik hypocriet. Je kan ook gewoon een keer met open mind iets beoordelen. Ik zal wel ouderwets zijn, laten we daar maar op houden.
Ik ben niet specifiek Cafferata liefhebber al heb ik alle aandelen (sterke opmerking trouwens als je daarmee komt … mijn hemel), maar het valt gewoon op dat er naar sommigen altijd uber kritisch gekeken wordt en naar anderen niet. Dat vind ik hypocriet. Je kan ook gewoon een keer met open mind iets beoordelen. Ik zal wel ouderwets zijn, laten we daar maar op houden.