Nieuwe producten Vuurwerktoppers.

Goed lezen kan ook Knettermans….. "de hier getoonde boxen" staat er toch? Bij de eerste filmpjes van Riakeo was ook niemand met de werkelijke kwaliteit bekend. Zelfs van Lesli dat ook niet altijd de juiste prijs/kwaliteit heeft. Ik heb deze WTF boxen uiteraard ook niet in het echt gezien, weet alleen wel dat ze uit een nieuwe fabriek komen. Dus ja, ik kijk er positief naar.

Ik ben niet specifiek Cafferata liefhebber al heb ik alle aandelen (sterke opmerking trouwens als je daarmee komt … mijn hemel), maar het valt gewoon op dat er naar sommigen altijd uber kritisch gekeken wordt en naar anderen niet. Dat vind ik hypocriet. Je kan ook gewoon een keer met open mind iets beoordelen. Ik zal wel ouderwets zijn, laten we daar maar op houden.

Bij Riakeo staat iedereen te kwijlen terwijl je de hoofdprijs betaalt.

Bij de eerste filmpjes van Riakeo was ook niemand met de werkelijke kwaliteit bekend.
Mag ik jou even hieraan herinneren:
IMG_1407.jpeg

IMG_1408.jpeg

IMG_1409.jpeg

Iedereen was juist super kritisch op de prijzen van Riakeo…

Fijn voor je dat je optimistisch bent. Hou dat vast. Dan wacht ik de demo’s wel af en zal daarna mijn keuze maken.

Goed lezen kan ook Knettermans….. "de hier getoonde boxen" staat er toch? Bij de eerste filmpjes van Riakeo was ook niemand met de werkelijke kwaliteit bekend. Zelfs van Lesli dat ook niet altijd de juiste prijs/kwaliteit heeft. Ik heb deze WTF boxen uiteraard ook niet in het echt gezien, weet alleen wel dat ze uit een nieuwe fabriek komen. Dus ja, ik kijk er positief naar.

Ik ben niet specifiek Cafferata liefhebber al heb ik alle aandelen (sterke opmerking trouwens als je daarmee komt … mijn hemel), maar het valt gewoon op dat er naar sommigen altijd uber kritisch gekeken wordt en naar anderen niet. Dat vind ik hypocriet. Je kan ook gewoon een keer met open mind iets beoordelen. Ik zal wel ouderwets zijn, laten we daar maar op houden.
Ik had het ook over "de hier getoonde boxen", daar verwijs ik ook naar. Even los daarvan, ik ben geen cafferata fan, het gros van de producten vind ik totaal niet interessant. Ik ben echter wel degelijk van mening dat ze ook prima producten hebben en als iets me aanspreekt en de prijs is goed koop ik het ook gewoon. Het zal echter nooit bij een vuurwerktoppers filiaal zijn, daar ben ik één keer geweest en ik heb nog nooit zo'n sfeerloze zaak meegemaakt, gerund door een paar ongeïnteresseerde dozenschuivers en dan dat schreeuwerige gedoe op de website, vreselijk.

Maar goed dit is mijn mening en jij mag een andere mening hebben. Je mag ook aandelen bezitten en voorzitter van de fanclub zijn, allemaal prima ;)

Er worden meningen gegeven op een forum, beetje gek om die te bestempelen als hypocriet. Genoeg voorbeelden van Cafferata/ WTF die een enorme prijskaart hebben, mega strak filmpje erbij en die in werkelijkheid in de straat pruttelen en wat kleurtjes geven. Mij niet gezien en begrijpelijk dat er wat cynisch op gereageerd wordt. Riakeo heeft ook zn prijs, waren leden ook kritisch over voor de straatfilmpjes. Zij hebben het wel redelijk waargemaakt, kun je niks van zeggen.
Cafferata/wtf moet zich nog bewijzen, Raikeo daarintegen is bewezen.

Het enige wat ik ooit van cafferata/wtf heb gekocht was de crackling crystal fontein oid.
Dit jaar weer de popcorn zullen we maar zeggen...

Het enige wat ik ooit van cafferata/wtf heb gekocht was de crackling crystal fontein oid.
Dit jaar weer de popcorn zullen we maar zeggen...
Ik heb - helaas - een vuurwerktopper dealer in m'n woonplaats. Valt niet mee te praten. Gewoon harken en volle pond aftikken ongeacht budget.
Als ze dan nog de showtime lijn gevoerd zou worden, maar nee...

Ook dat. Zijn idd vaak de 'betere' ongeintereseerde dozenschuiver. Uitzonderingen daargelaten uiteraard...

Back
Bovenaan