Nieuwe producten Vuurwerktoppers.

Doe ff normaal joh, prijzen gaan nergens over. Mooie skip van mijn kant x , dit is een middelvinger naar Jan modaal. Succes met zoeken naar een afzetmarkt in NL.
De 1.3G bakken van Pro xplosion zijn in Duitsland al stukken lager geprijsd.

Buitenom dat ik eerst wel eens een demo of straatfilmpje wil zien, koop ik het niet tegen Nederlandse prijzen. Lang leve Duitsland!

Meer info met prijsjes.

Die cake is zo raar nog niet. Die prachtige box...straks bij opening shop in de aanbieding voor 180 en dan is die direct al door 3566 mensen gekocht dus snel bij de hype zijn dan!!!!

Beetje hypocriet om over prijzen te zeuren. Elkaar napraten is makkelijk. Bij Riakeo staat iedereen te kwijlen terwijl je de hoofdprijs betaalt. Deze hier getoonde boxen zijn kwalitatief erg goed en dan is het "Cafferata belachelijk duur".
Hoe weet jij dat deze hier getoonde boxen kwalitatief erg goed zijn? Heb jij reeds productie exemplaren in het echt gezien?

Het klopt wel dat dit niet het enige merk is met belachelijk hoge prijzen. Het is wel de enige met belachelijk hoge prijzen die van de toren schreeuwt dat ze de grootste, de beste en de goedkoopste zijn. Qua marketing is het zeg maar de "Seats and Sofas" van de vuurwerkhandel.

Hoe weet jij dat deze hier getoonde boxen kwalitatief erg goed zijn? Heb jij reeds productie exemplaren in het echt gezien?

Het klopt wel dat dit niet het enige merk is met belachelijk hoge prijzen. Het is wel de enige met belachelijk hoge prijzen die van de toren schreeuwt dat ze de grootste, de beste en de goedkoopste zijn. Qua marketing is het zeg maar de "Seats and Sofas" van de vuurwerkhandel.
Met dat verschil dat Seats en Sofas geen kwaliteit schijnt te zijn. Showtime (oude) welke ik heb gehad was dat zeker wel.

Klopt riakeo is ook bizar duur. Klein verschil is wel dat ze hun kwaliteit ook waar maken. Iets wat cafferata niet altijd kan/wil doen. Betekend niet dat alles van hun slecht is maar je moet beter zoeken.

Er worden meningen gegeven op een forum, beetje gek om die te bestempelen als hypocriet. Genoeg voorbeelden van Cafferata/ WTF die een enorme prijskaart hebben, mega strak filmpje erbij en die in werkelijkheid in de straat pruttelen en wat kleurtjes geven. Mij niet gezien en begrijpelijk dat er wat cynisch op gereageerd wordt. Riakeo heeft ook zn prijs, waren leden ook kritisch over voor de straatfilmpjes. Zij hebben het wel redelijk waargemaakt, kun je niks van zeggen.

Laatst bewerkt:
Beetje hypocriet om over prijzen te zeuren. Elkaar napraten is makkelijk. Bij Riakeo staat iedereen te kwijlen terwijl je de hoofdprijs betaalt. Deze hier getoonde boxen zijn kwalitatief erg goed en dan is het "Cafferata belachelijk duur".
Aandelen cafferata?

Toen Riakeo kwam gaf iedereen hetzelfde aan hoor. Bijna 2 euro per schot, zijn ze gek geworden etc. etc.. Tot we het allemaal een jaar hebben kunnen zien en ervaren, alle producten zijn duur maar wel allemaal kwaliteit en erg mooi om aan te steken! Dan vergeet je die 2 euro per schot heel snel en daarom is het heel duur verhaal verdwenen.

Als je 2 euro per schot betaald en er komt dan totaal niet uit wat je verwacht of wat het filmpje laat zien dan wordt je hypocriet en zuur.. En dat begrijp ik wel. Wat duurder is prima, lever dan wat unieks of kwaliteit. En daar gaat het hier nog wel eens wat scheef..

Back
Bovenaan