Nieuwe producten Vuurwerktoppers.

Heel mooie beelden van deze compounds. Vuurwerk toppers kennende zullen deze boxen niet goedkoop zijn.

Leuk, maar zal dubbele prijs van in Duitsland worden zo ongeveer, Caff kennende (ja, ietwat overdreven). Dus ik kijk de filmpjes wel als ik ze voor aanvaardbare prijs beschikbaar zie komen.

Gadverdamme wat een übergeile producten allemaal :droolthum :applause:had ik nou echt maar niet gekeken :frusty::D

Enorm hopen dat we volgend jaar nog mogen kopen; budget is er al wel dik doorheen eigenlijk :bonk:

Op de films komen de producten natuurlijk fantastisch over, maar ben reuze benieuwd en hoe dat vorm gaat krijgen hier in NL!

• Like
Waarderingen: GMP
Dit zijn inderdaad hele mooie producten. Benieuwd naar de prijs en hopen dat het meevalt. Ga deze lijn toch maar even in de gaten houden.

Ik heb de blast fury en raidant gekocht voor 132 euro maar dat was wel met een kortingscode. En het is de 1.3g varriant

Ik wil niet heel brutaal of asociaal overkomen, maar kunnen we normale prijzen verwachten?
Gewoon op z'n Trumps. Eerst schrik je je de T#€%&* en de week erop geeft ie flinke korting, is het nog steeds te duur, maar heb je in ieder geval het gevoel dat het meevalt.

Back
Bovenaan