Ik ben benieuwd naar foto's/prijzen etc.
9 augustus gaan we op bezoek bij GBV , we zullen direct na het bezoek alle info online plaatsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben benieuwd naar foto's/prijzen etc.
Soms ben je op het juiste moment,op de goede plek. Ze zijn de site aan het updaten,denk ik. Weet niet of we de informatie van prijzen, eigenlijk al mochten zien. Maarja ben er opzich wel blij mee,en kijk uit naar de foto,s en de beschrijvingen van de effecten.
Nou ja de prijsen staan zelf op www.onlinevoorverkoop.nl dan neem ik aan dat die gewoon mogen weten
Goed werk Fireworkfreakz. natuurlijk kun je ervan uitgaan dat die prijzen goed zijn.
GBV is vroeg trouwens met het updaten van de site.!!
![]()
Inderdaad, wij hebben nu eens niet de primeur.
maar maandag a.s. hebben wij wel de productomschrijvingen en de foto,s voor jullie (mits die er voor maandag al niet op de website van GBV staan)
![]()
Toch jammer dat het vuurwerk elk jaar eigenlijk toch weer duurder moet worden...
Dat is inderdaad jammer, nou vind ik die paar cent niet echt een probleem maar als je kijkt hoeveel het duurder word in 10 jaar dan is het toch wel even slikken.
Ik denk dat er dit jaar ook zeker prijsverhogingen zijn door de kosten die zijn gemaakt met de CE keuringen.
Die paar centen maakt idd niet zo heel veel uit. Maar ieder jaar stijgt het. Ik pakte laatst een oude folder en dan schrik je toch wel even. Tuurlijk, er zijn allerlei redenen. Maar toch beetje jammer...
Ik vind dat sommige producten echt slecht zijn geworden, mede dankzij de prijs. Die Airy Fairy ofzo, vind ik 10x niks. Effecten komen er niet goed uit en je betaalt gewoon 11,50. Zelfde verhaal met die lemon and pink one, Simpel ding, maar 9 euro is hij echt niet waard hoor. weinig schoten en effect komt ook bij die niet goed uit de verf. En dat is toch altijd een beetje GBV. Producten zijn niet altijd top, en de prijs blijft stijgen. Jammer, want het kan wel, kijk maar naar Wolf.
Ik ga dit jaar echt puur voor Kwaliteit en prijs. Het moet waar voor je geld zijn. Ga zeker kopen van GBV, maar alleen echt de goede.
Toch jammer dat het vuurwerk elk jaar eigenlijk toch weer duurder moet worden...
Zou er voor 29 december nog filmpjes online komen van de diverse nieuwe producten? Hiermee bedoel ik ook bijvoorbeeld de nieuwe Asian Thunder Rockets.