Nieuwe producten GBV 2010-2011

Toch jammer dat het vuurwerk elk jaar eigenlijk toch weer duurder moet worden...

Elk jaar veranderen de meeste prijzen van het vuurwerk en inderdaad veel artikelen worden iets duurder, maar er zijn ook artikelen die weer goedkoper worden. Zo was het vorig jaar het geval en ik denk dat dat nu ook wel het geval zal zijn. Toch denk ik dat de meeste produkten wat duurder zullen worden en dat heeft niet alleen met de keuring te maken, maar ook dat de Chinezen meer gaan (en meer willen) verdienen. Vergeet niet dat de Chineze vuurwerkmakers maar belachelijk weinig verdienen aan hun produkten.

Er zullen produkten die er dit jaar bijv. eruit gaan en die zolang de voorraad strekt voor spotprijzen te koop worden aangeboden, waarbij geldt op=op.

GBV is zowiezo te duur, 'spotprijzen' worden in principe hanteerbare prijzen. Ik koop in ieder geval niet meer wat van GBV want de kwaliteit gaat ook achteruit.

Toch jammer dat het vuurwerk elk jaar eigenlijk toch weer duurder moet worden...

Dat is alleen in Nederland mogelijk. Helaas zoeken ze toch altijd een smoesje om meer te moeten vragen. Een paar cent vindt ik niet erg, maar een paar euro telt toch snel op.

Zou er voor 29 december nog filmpjes online komen van de diverse nieuwe producten? Hiermee bedoel ik ook bijvoorbeeld de nieuwe Asian Thunder Rockets.

Ik denk dat je er van uit kan gaan dat van de meeste artikelen gewoon filmpjes online komen.
Alleen er zijn altijd artikelen waarvan je eigenlijk nooit filmpjes ziet van tevoren.
Dit zijn over het algemeen de pijlen en single shots.
Daarvan zijn meestal geen filmpjes beschikbaar omdat die niet tijdens een demo afgestoken worden ivm de grote afstand tot het publiek die daarvoor benodigd is.

Dus van de aangehaalde Asian Thunder Rockets zal het afwachten zijn.

GBV is zowiezo te duur, 'spotprijzen' worden in principe hanteerbare prijzen. Ik koop in ieder geval niet meer wat van GBV want de kwaliteit gaat ook achteruit.

Daar heb je gelijk in, er is een product wat GBV en Cafferata hebben wat bij beide gewoon hetzelfde is, maar in prijs is dat van Cafferata iets van 5,- goedkoper.

Ik denk ook dat nieuw product van dit jaar als het 2 jaar geleden was uitgekomen tussen de 2,50 en 5 euro goedkoper zou zijn geweest. Als je per jaar kijkt valt het allemaal wel mee, maar als je een stuk van 5 jaar pakt, dan is het ineens wel heel veel duurder geworden...

Hoe zit het eigenlijk met de Immaculate Rhombus en de Triangle on Fire?
Deze zie ik niet meer op onlinevoorverkoop staan, maar staan ook niet in het lijstje op pagina 1 met producten die eruit gaan.

Laatst bewerkt:
Hoe zit het eigenlijk met de cakes van het vroegere Evuco? Gaan we daar nog wat van terug zien, of niet? Of komt dat pas in 2012 ???

En ben toch ook wel benieuwd naar deze producten
want deze staan nog niet bij onlinevoorverkoop.nl

Hol09 Palm assortiment
Hol08 20 shots ass.
NL 317 Mars ass.
NL 316 Spacecraft
NL 328a Silky Walks 100s
NL328d Multi coco 100s
NL322 + NL323 pijlen

Ben toch wel benieuwd naar de prijs enzo

Dat zijn Zena producten die GBV-Weco heeft overgenomen, beelden zijn hier en anders op vuurwerkbieb.nl wel te vinden.

En ben toch ook wel benieuwd naar deze producten
want deze staan nog niet bij onlinevoorverkoop.nl

Hol09 Palm assortiment
Hol08 20 shots ass.
NL 317 Mars ass.
NL 316 Spacecraft
NL 328a Silky Walks 100s
NL328d Multi coco 100s
NL322 + NL323 pijlen

Ben toch wel benieuwd naar de prijs enzo

Back
Bovenaan