Nieuwe producten GBV 2010-2011

Ze zijn bezig met onlinevoorverkoop.nl :rolleyes:

5021 Blazing Thunder 19 shots € 15,50
5244 Light’em Fight’em 56 shots € 37,50
5525 New Mines and Candles € 65,00
5017 Roman Cake 48 shots € 3,00
5960 Platinum Star Pakket € 259,00
5905 Titanium Star Pakket € 109,00
5252 Excellent Colours 100 shots € 55,00
1390 Asian Thunder Rockets 6 stuks € 7,50
1584 Firestorm 36 shots € 25,00
1585 Burnout 56 shots € 25,00
1586 Safety Zone 36 shots € 30,00
1863 Excellent 4 € 50,00
1862 Excellent 5 € 40,00
1861 Excellent 6 € 30,00
1538 3rd Millenium 3x 500 grams € 175,00
1835 Disco Flare Rockets € 25,00
1539 Great Golden Wall € 65,00
1842 Sky Invaders pijlenpakket € 50,00
1832 Spider assortiment € 10,00
1537 Super Seventy € 55,00
1833 Power Pack assortiment € 15,00

De rest zal nog wel komen maar ben wel heel erg benieuwd naar deze producten :cool:

Laatst bewerkt:
Soms ben je op het juiste moment,op de goede plek. Ze zijn de site aan het updaten,denk ik. Weet niet of we de informatie van prijzen, eigenlijk al mochten zien. Maarja ben er opzich wel blij mee,en kijk uit naar de foto,s en de beschrijvingen van de effecten.

5960 Platinum Star Pakket € 259,00
Dat belooft wel een flink pakket te worden! :O

Wel jammer dat VWC nu de primeur niet meer heeft.......

Ps. Misschien wel leuke info de: Burnout (25,00), Excellent Colours 100 shots (55,00), Firestorm 36 shots (25,00)en de Light’em Fight’em 56 shots (37,50) zijn allemaal 500 grammers.

Inderdaad, wij hebben nu eens niet de primeur.:p
maar maandag a.s. hebben wij wel de productomschrijvingen en de foto,s voor jullie (mits die er voor maandag al niet op de website van GBV staan)

:bye:

Inderdaad, wij hebben nu eens niet de primeur.:p
maar maandag a.s. hebben wij wel de productomschrijvingen en de foto,s voor jullie (mits die er voor maandag al niet op de website van GBV staan)

Kan al niet meer wachten op de foto's, productomschrijvingen enzovoorts!
Ook bij Royal is dat het geval, maar het gaat over GBV:p

Ben benieuwd naar de nieuwe producten van het merk asain budget line

Die Blazing Thunder heeft wel een heel lekker prijsje vind ik. En die Aisan thunder rockets ga ik zeker ook halen denk ik.

Verder ook top die andere prijzen, Best wel fijn om die nu al te weten haha.

Bedankt fireworkfreakz !

Het engste wat me wel op viel dat deze producten nog niet op de site staan..

Hol09 Palm assortiment
Hol08 20 shots ass.
NL 317 Mars ass.
NL 316 Spacecraft
NL 328a Silky Walks 100s
NL328d Multi coco 100s
NL322 + NL323 pijlen

ben toch wel benieuwd naar de prijsen

Nog wat lichte prijstijgingen trouwens :

5005 Colored Peonies 6,50 -> 6,95

5007 The Lemon and Pink One 8,50 -> 8,95

1592 Asian Fountain Ass. 3,50 -> 3,75

1593 Asian Thunder Ass. 6,50 -> 6,95

1598 Asian top 4 3,95 -> 4,25

1583 Kruitvaatje 15,00 -> 16,00

1589 Asian Budget Line C 37,50 -> 39,50

1587 Asian Budget Line A 32,50 -> 35,00

1596 Asian Budget Line Thundercake 45,00 -> 47,50

1579 Excellent Hart 57,50 -> 59,50

Laatst bewerkt:
Toch jammer dat het vuurwerk elk jaar eigenlijk toch weer duurder moet worden...

Dat is inderdaad jammer, nou vind ik die paar cent niet echt een probleem maar als je kijkt hoeveel het duurder word in 10 jaar dan is het toch wel even slikken.
Ik denk dat er dit jaar ook zeker prijsverhogingen zijn door de kosten die zijn gemaakt met de CE keuringen.

Dat is inderdaad jammer, nou vind ik die paar cent niet echt een probleem maar als je kijkt hoeveel het duurder word in 10 jaar dan is het toch wel even slikken.
Ik denk dat er dit jaar ook zeker prijsverhogingen zijn door de kosten die zijn gemaakt met de CE keuringen.

Die paar centen maakt idd niet zo heel veel uit. Maar ieder jaar stijgt het. Ik pakte laatst een oude folder en dan schrik je toch wel even. Tuurlijk, er zijn allerlei redenen. Maar toch beetje jammer...

Ik vind dat sommige producten echt slecht zijn geworden, mede dankzij de prijs. Die Airy Fairy ofzo, vind ik 10x niks. Effecten komen er niet goed uit en je betaalt gewoon 11,50. Zelfde verhaal met die lemon and pink one, Simpel ding, maar 9 euro is hij echt niet waard hoor. weinig schoten en effect komt ook bij die niet goed uit de verf. En dat is toch altijd een beetje GBV. Producten zijn niet altijd top, en de prijs blijft stijgen. Jammer, want het kan wel, kijk maar naar Wolf.

Ik ga dit jaar echt puur voor Kwaliteit en prijs. Het moet waar voor je geld zijn. Ga zeker kopen van GBV, maar alleen echt de goede.

Die paar centen maakt idd niet zo heel veel uit. Maar ieder jaar stijgt het. Ik pakte laatst een oude folder en dan schrik je toch wel even. Tuurlijk, er zijn allerlei redenen. Maar toch beetje jammer...

Ik vind dat sommige producten echt slecht zijn geworden, mede dankzij de prijs. Die Airy Fairy ofzo, vind ik 10x niks. Effecten komen er niet goed uit en je betaalt gewoon 11,50. Zelfde verhaal met die lemon and pink one, Simpel ding, maar 9 euro is hij echt niet waard hoor. weinig schoten en effect komt ook bij die niet goed uit de verf. En dat is toch altijd een beetje GBV. Producten zijn niet altijd top, en de prijs blijft stijgen. Jammer, want het kan wel, kijk maar naar Wolf.

Ik ga dit jaar echt puur voor Kwaliteit en prijs. Het moet waar voor je geld zijn. Ga zeker kopen van GBV, maar alleen echt de goede.

Asian thunder bulkpack?:P

Toch jammer dat het vuurwerk elk jaar eigenlijk toch weer duurder moet worden...

Blijkbaar is iedereen het vergeten maar vorig jaar zijn bij GBV nog diverse artikelen goedkoper geworden.
Zie ook:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=10650

Ik heb op een vuurwerkforum (weet niet meer welke) ook een keer een onderzoek gezien naar de prijzen van vuurwerk en daar kwam uit dat het per artikel verschilt hoe de prijzen ten opzichte van de inflatie zijn gestegen.
Er waren artikelen die waren minder in prijs gestegen dan dat de inflatie was. (wat dus eigenlijk betekend dat dit artikel goedkoper is geworden)
Andere artikelen waren echter wel meer in prijs gestegen dan de inflatie dus zijn echt duurder geworden.

Zou er voor 29 december nog filmpjes online komen van de diverse nieuwe producten? Hiermee bedoel ik ook bijvoorbeeld de nieuwe Asian Thunder Rockets.

Zou er voor 29 december nog filmpjes online komen van de diverse nieuwe producten? Hiermee bedoel ik ook bijvoorbeeld de nieuwe Asian Thunder Rockets.

Je hoeft je geen zorgen te maken Asian Thunder.
Zo wie zo is Vuurwerkcrew uitgenodigd voor de (besloten) demo shooting, ergens in oktober, waar wij films van de nieuwe producten gaan maken
En wat dacht je van alle demo,s van de winkeliers die GBV in hun collectie hebben?
Deze demo,s beginnen eind november, dus ruim op tijd en gelegenheid voor jou om je keuze te bepalen

Back
Bovenaan