Nieuwe producten 2011-2012 Original

Als die peacock onder de 50 blijft dan koop ik er wel 2!!! Volgens mij heeft iemand van original gezegd dat de prijzen onder de 50,- blijven voor de 500 grammers?????? Kan iemand mij back up geven daarover ?

Dat de prijzen voor alle 500-grams potten onder de €50 zouden blijven heb ik niks over gelezen, maar in ieder geval wel onder de €30 in het geval van de 20-shots potten.

bron

This week not one,not two,not three....but four containers with the best fireworks you can get in Belgium! A lot of new products are coming and wil be avaible next weekend. Also the Apollo,Aquarius are back this weekend.
Praise the fireworks,live is good!!
Facebook van Original Firework.

Film van de Alien,deze gaat hoog en geeft een soort girandola effect.
movie

Hierbij wat foto's van de Alien.

DSC_3684.jpg

DSC_3685.jpg

DSC_3686.jpg

DSC_3687.jpg

DSC_3688.jpg

Laatst bewerkt:
Komt ook de Dragon Box van 4x 500grams cakes in jullie assortiment?
Loots heeft hem al, maar ga daar liever niet heen als het even kan.

Original en ook Zena verkoopt eigenlijk vrijwel alleen hun eigen geïmporteerde vuurwerk (enkele uitzonderingen daar gelaten). De Dragon Box zal niet in het assortiment verschijnen.

Ik heb ruim een week geleden vrijwel alle nieuwe artikelen in mijn handen gehad. Ziet er echt veelbelovend uit.

Ik baal ervan dat ik niet bij de demo aanwezig zijn kan :(

enne hoe zit het met het weer ?
het ziet er toch niet echt heel goed uit kwa weer.

gaat het nog wel door met regen enzo ?

gr

Inderdaad,15% maar, Original timmert behoorlijk aan de weg.
Zijn veel nieuwe producten dus, voor degene die zaterdag gaan dus een lange demo:D.

60 is ook niet weinig.:)
In het filmpje zie je de plakstrips op de waaier zitten, die strips zitten ook op alle potten om makkelijk te kunnen verbinden in combinatie met het reserve lont.

Back
Bovenaan