Nieuwe producten 2008-2009

Iemand die ons misschien nog meer info kan verschaffen over de nieuwe producten etc. van lesli?

Ik heb hier wel een lijst liggen met alle nieuwe prijzen voor 2008-2009, dus weet ik ook de prijsstijgingen dit jaar t.o.v. vorig jaar..
maar deze nieuwe prijzen wil ik eigenlijk nog niet vrijgeven.. want een dealer laat niet voor niets zijn folders zo laat uitkomen, want dat is slecht voor de concurrentiepositie als je nu je prijzen al vrijgeeft, en dat zou mij dus ook mijn baan kosten als ik dit wel deed.

Maar ik kan jullie wel zeggen dat er binnen next-generation (dat verkopen wij), maar ook binnen de naamloze producten van lesli (zoals knock out) weer gigantische prijsstijgingen te wachten staan.:shocked:

Heb ook gehoord dat er weer grote prijsstijgingen aankomen. Je kunt het aan dat feyenoord pakket al wel zien. Ik denk dat een vergelijkbaar pakket van andere importeurs met dezelfde lengte en breedte maar 25 euri kost...............dus is 39,95 echt enorm duur voor wat fonteinen............daar zijn zelfs die daimond pakketten goedkoop bij!!!!!!!!!!!!!!!!:bonk:

Toch zijn er wel her en der eigen import dealers die hun eigen prijzen blijven hanteren/houden dus het is verstandiger om daar je vuurwerk in te kopen.

Laatst bewerkt door een moderator:
het geld waard?

het geld waard?

dat vuurwerk pakket van feyenoord,is dat ding het geld waard?

feyenoord is goed hoowr :D

heeft er iemand informatie over het product take 5. ik wil namelijk graag weten of het een cake is of niet.

Hier in arnhem kon mantel natuurlijk niet achterblijven en hebben ze ook een vitesse pakket. Maar niet van lesli's fun for fans pakketten. dus weet iemand waar deze vandaan komen?

Hier in arnhem kon mantel natuurlijk niet achterblijven en hebben ze ook een vitesse pakket. Maar niet van lesli's fun for fans pakketten. dus weet iemand waar deze vandaan komen?

zo ik gezien heb op de site van mantel aangezien ik die regio woon. is het door wolff vuurwerk gemaakt. want op het kinderpaket zit wolff logo.
nu weer back on topic over lesli

Back
Bovenaan