Nieuwe Nederlandse Importeur: Hello Fireworks

EHVuurwerk

VWC lid
hallo.jpg

Dat er in de vuurwerkbranche veel omlabelingen zijn dat wisten we..

We hebben er ook weer een nieuwe importeur bij namelijk: Hello Fireworks.

Gevestigd op De Hogenkamp 11 in Ulft. (waar voorheen Katan gevestigd zat)

Op het Youtube kanaal zijn al een aantal producten te zien, Zie hieronder

https://www.youtube.com/@HelloFireworksNL

Op een sociale media platforum heb ik een logo gevonden van vermoedelijk het schietbedrijf dat erbij hoort.

hallo1 (1).jpg

Bijlagen

• hallo1.jpg
    hallo1.jpg
    27,6 KB · Weergaven: 0
Lijkt er wel op. De Hattrick, Twinkle, Firefly, Topaz Blue, Crystal Clear en de Turbo Fan zijn zo te zien allemaal omlabelingen van de Loud collectie van Katan.

Lijkt er wel op. De Hattrick, Twinkle, Firefly, Topaz Blue, Crystal Clear en de Turbo Fan zijn zo te zien allemaal omlabelingen van de Loud collectie van Katan.

Dit is inderdaad Katan geweest.
Heel mooi nieuw logo en nieuwe uitstraling van de producten.
Ze zijn volwassen geworden wat uitstraling betreft

Zaterdag online hun adres is zoals eerder aangeven het oude katan adres.

Een aantal boxen op youtube lijken enorm op de special serie dus t kan eigenlijk nie anders als door met een frisse naam en uitstraling

Screenshot_20240201_202824_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20240201_202519_Samsung Internet.jpg

Daar komen hele leuke cakes voorbij en goed gefilmd!
Close up en afstands beelden, hier wordt ik wel blij van.

Die forza lijn lijken de omlabeling van de special boxen, alleen de 4 mist...

Haha in dit geval wacht ik wel even de straatfilmpjes af... ervaring uit het verleden... you know the drill ;)

Voor de Loud! serie en de Specials met een ander label ben ik niet bang. Die komen hoogstwaarschijnlijk uit dezelfde fabriek met dezelfde kwaliteit maar of ze nog dezelfde prijs hebben is natuurlijk nog maar de vraag. Bij de New Style Collection met nieuwe labels wordt het een ander verhaal, de nieuwe labels zullen er niet aan helpen om er goede producten van te maken.

Benieuwd of ze zelf alles incl import nu weer in handen hebben, of dat het een handige Caff/Katan offspin is.

Ja, maar eerst ns de vermeldingen op de doos lezen. Op die van Caff zou komende importbatch dan Katan als distributeur moeten zijn verdwenen, en Caff niet op de Hello producten staan... Vraag is of de heren (nog) zonder logistieke steun zelf kunnen importeren ed.

Nou ja, belangrijkste is of de producten goed presteren. Afwachten maar.

Gezien de politieke kwestie op consumenten vuurwerk had ik niet verwacht dat er zich in Nederland nog een nieuwe importeur zich zou vestigen.
Wat we er van moeten verwachten is nog even een verassing.
Niet te min levert het een hoop kijk plezier op hier op het forum en iets op naar uit te kijken. :cool:

in veel gevallen zelfs tot wel 30-50% voordeliger ten opzichte van andere vuurwerkimporteurs.

Zou dit een sneer naar Cafferata zijn? :D

Overigens is Cafferata niet de enige dus importeurs (meervoud) klopt wel.

Ghehe. Eerst zien dan geloven. Had katan niet een dikke boete gehad?

Laten klappen en verder nieuwe bv altijd goedkoper...

in veel gevallen zelfs tot wel 30-50% voordeliger ten opzichte van andere vuurwerkimporteurs.

Zou dit een sneer naar Cafferata zijn? :D

Overigens is Cafferata niet de enige dus importeurs (meervoud) klopt wel.
elke importeur is (grotendeels) 30-50% goedkoper dan Cafferata...

Beetje meeliften met de logo kleuren van Magnum aangezien deze nu heel erg in trek zijn. Dus dit is gewoon Katan 2.0 niks bijzonders in mijn ogen dan.

Back
Bovenaan