[Freakactie 2021] Knalkeet Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ten slotte; zoals jullie zien zijn lang niet alle producten afgeprijsd. Wij gaan dit jaar werken met periodieke acties! Natuurlijk zijn alle producten op de site nu al te bestellen.
Is hier iets Chinees aan?
Het woord lang kan ik me wel herinneren in de zing WuLang is een Chinees.

Verder @Alain, dan ga je lekker wachten op bredavuurwerk, bestellen bij een andere winkel ben je vrij in, maar om het zo in dit topic te vermelden hoeft niet, toch?

Ten slotte; zoals jullie zien zijn lang niet alle producten afgeprijsd. Wij gaan dit jaar werken met periodieke acties! Natuurlijk zijn alle producten op de site nu al te bestellen.
Is hier iets Chinees aan?

Dat is toch echt anders dan wat hier staat:

<knip>

Hi Freaks!

1 April gaat de webshop van Knalkeet Vuurwerk te Rijssen weer open! Wat kunnen jullie verwachten?

De mooiste producten van onderstaande merken:
  • Cafferata / Showtime
  • Eurostar
  • GBV WECO / St8ment / GBV Professional
  • Katan
  • Poema
  • Wolff
  • ???
  • Diverse outlet artikelen

De scherpste prijzen en super goeie deals:
  • Kartonprijzen
  • Staffelkortingen
  • Mysteryboxen en sets
  • Black Friday Deals
  • Winacties via social media
  • En nog veel meer acties door het jaar heen!
<knip>

Dat dat later nog wordt gecorrigeerd, lees je snel overheen.

Dat is toch echt anders dan wat hier staat:

Dat dat later nog wordt gecorrigeerd, lees je snel overheen.
Kan je uitleggen wat je bedoelt ? Er is niets aan de startpost veranderd, mijn citaat komt van de post waarin zij zeggen open te zijn. Word duidelijk vermeld hoe de gang van zaken gaan dit jaar. Waar lees ik dan overheen?

Kan je uitleggen wat je bedoelt ? Er is niets aan de startpost veranderd, mijn citaat komt van de post waarin zij zeggen open te zijn. Word duidelijk vermeld hoe de gang van zaken gaan dit jaar. Waar lees ik dan overheen?
Jij leest er niet overheen, maar Alain en ik wel. Vandaar dus de opmerking dat het geen echte freakprijzen zijn. Startpost bevat dus andere informatie dan post nr 13. Dit geeft verwarring.

Inmiddels hebben alle klanten van 2020 een mail gehad omtrent hun openstaande bestelling(en). Mochten jullie daar vragen over hebben, aarzel dan niet om ons even te mailen of te bellen. Nogmaals dank voor het laten staan van jullie bestellingen!

We snappen de verwarring, maar laten we elkaar even in hun waarde laten @alle bovenstaande berichten. Meer acties en goede prijzen zullen later komen. De shop is nu in ieder geval open, profiteer nog tot 1 mei van de openingsactie!

Overigens, is er interesse in De Traditie van Katan? Dan gaan wij er eens achteraan om deze op de site toe te voegen.

Euh, voor de consument een beetje gekke passage. Nu gaat elke freak dus wachten op acties ipv nu al te bestellen ;). Maar goed, das jullie keuze natuurlijk maar ik vond ‘m wel bijzonder.

Inhoudelijk vraag: ik zie veel Wolff producten. Mogelijkheid om de Exodus toe te voegen aan de lijst? Die zoek ik nog binnen acceptabele rij afstand.

Hoor graag, succes met de verkoop!

Ha! Zou bovenstaande lukken? Lees ‘t graag hoor!

Voor dat bedrag toch wel een leuk setje. Schiet je er 3 tegelijk (of 6), pak je 60 shots (of 120) voor nog geen 2 tientjes. Lekkere chaos!

Freaks! Welke producten die op de site staan, zouden jullie voor een mooie freakprijs / kartonprijs willen hebben? We horen het graag, dan kunnen we kijken wat we voor jullie kunnen betekenen!

Groot afnemen? Neem dan even contact op voor een passende prijs :wink:

Ik zou wel graag wat kartonprijzen voor Flower Power, Kin of Blue of BOmbas Blanca's willen zien. Stuk voor stuk prachtige cakes!

Inmiddels hebben alle 2020-klanten een mail ontvangen met een uitlooplijstje. Omdat zij de bestelling hebben laten staan, kunnen jullie deze losse producten extra goedkoop bestellen. Heb je hier vragen over, mail dan even.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan